- Głównym filarem naszej strategii jeśli chodzi o światową obecność jest inwestycja w ekologię – mówi Tomasz Kozieł, szef marketingu New Holland Polska. – New Holland jest tutaj liderem. Jako marka wprowadziliśmy w 2006 r. rozwiązanie, które pozwoliło zastosować biopaliwo do wszystkich naszych silników – dodaje.

Dzisiejsze rozwiązania kreujące podejście firmy do ekologii to rozwiązania dotyczące pozyskiwania biomasy. – Jesteśmy marką oferującą kompletne rozwiązania do tego rodzaju produkcji, które pozwolą nie tylko uzyskiwać dochody rolnikowi, ale również sprostać trudnym wyzwaniom związanym z ochroną środowiska. Innym rozwiązaniem wdrażanym przez nas w maszynach jest technologia SCR, która pozwala nie tylko spełnić normę spalin Tier 4, ale również zaoszczędzić paliwo – mówi Kozieł.

Nowością w ofercie związaną z technologią SCR są ciągniki serii T6, wchodzące w miejsce dotychczasowej serii T6000. W tej chwili firma posiada w sprzedaży 20 modeli ciągników oraz 16 modeli kombajnów, które są w stanie sprostać obligatoryjnym normom.

Kolejnym elementem będzie spełnienie normy Tier 4 tzw. ostatecznej w roku 2013. – New Holland jest do tego gotowy i jest tak naprawdę pierwszą marką, która to podała do publicznej wiadomości. Rozwiązaniem będzie system SCR EcoBlue – tłumaczy Kozieł
.
Kolejnym filarem ekologicznego podejścia do rolnictwa firmy jest zlokalizowana niedaleko Turynu samowystarczalna energetycznie farma La Bellotta. Na niej są też testowane ciągniki napędzane wodorem. Podobał się artykuł? Podziel się!