- Firma John Deere została ulokowana w tym wysoko cenionym ranking ze względu na przychody osiągnięte w roku fiskalnym 2010 poza terytorium Stanów Zjednoczonych, na poziomie identyfikowanym z markami globalnymi - powiedział Frances Emerson, vice president, corporate communications and global brand management w Deere & Company. - Oznacza to, że nasza strategia globalnego rozwoju jest ugruntowana – dodał Emerson.

Ranking Best Global Brands 2011 jest opracowywany przez firmę konsultingową Interbrand, która współpracuje z przedsiębiorstwami w celu wzmocnienia komunikacji marki oraz zarządzania.

W najnowszym raporcie obejmującym ranking Best Global Brands, gdzie firma John Deere została ulokowana na 97. miejscu, Interbrand podkreśla wzmocnienie globalnej pozycji John Deere. W raporcie Interbrand czytamy: „Marka John Deere coraz bardziej wykracza poza aspekt maszyn, w celu zapewnienia swoim klientom wiedzy ekspertów, by mogli jak najlepiej wykorzystać potencjał ziemi. Strategia firmy nierozłącznie wiąże się z zaangażowaniem marki na rzecz zrównoważonych praktyk. Takie podejście zaowocowało międzynarodowym uznaniem przede wszystkim dla rozwoju technologii chroniących środowisko oraz wysiłków w oszczędzaniu energii”.

- Jesteśmy szczególnie dumni, że reprezentujemy markę John Deere należącą do pierwszych stu najcenniejszych marek na świecie – mówi Mirosław Leszczyński, prezes zarządu John Deere Polska. - Od dłuższego czasu widzimy, że wysoka pozycja marki ma ogromne znaczenie dla Klientów, którzy cenią zaawansowaną technologię, bez której trudno obecnie osiągnąć wyróżniającą wydajność oraz komfort. W Polsce od kilku lat marka John Deere zajmuje pierwsze miejsce w rankingu wizerunku „Image Barometer” badanym każdego roku w Polsce przez instytut DLG.”

Zdaniem Interbrand, Klienci firmy John Deere utożsamiają logo i kultowe kolory firmy z hołdowanymi przez nią wartościami.

„Przeciwstawiając się stereotypom, firma John Deere pozostaje silnie obecna w Internecie, przede wszystkim na portalu Twitter” - mówi w swoim raporcie Interbrand.

Interbrand dokonuje oceny na podstawie pozycji finansowej firmy, znaczenia marki w decyzjach konsumentów oraz perspektywy przychodów firmy. Proces selekcji prowadzony przez Interbrand posiada certyfikat zgodności ISO 10668 wymagany dla oceniania wartości pieniężnej marek. Firma John Deere jest jednym w trzech debiutujących w rankingu przedsiębiorstw. Podobał się artykuł? Podziel się!