Najważniejsza modyfikacja dotyczy poprawy uszczelnienia skrzyni. Zastosowano nową uszczelkę główną oraz szersze uszczelki w pionowych słupkach.

Drugą istotną zmianą jest wyposażenie w nową plandekę. Charakteryzuje się ona wielowarstwowym materiałem o wysokiej wytrzymałości, co ma zapobiec uszkodzeniom powstałym w wyniku tarcia. Większa jest także liczba naciągaczy mocujących plandekę. Materiał jest teraz mocniej napięty i skuteczniej odprowadza wodę.

Burty zmodyfikowano montując na nich listwę podtrzymującą plandekę. Takie rozwiązanie powoduje, że linii burty jest wyrównana ze słupkami bocznymi, a to zdecydowanie poprawia płaszczyznę plandeki i ułatwia jej naciąg.

Duże znaczenie ma również zmiana systemu zamykania burt w przyczepach o ładowności 12 i 14 ton. Producent zastosował tutaj dwie dźwignie zamykające, co umożliwia osobne otwieranie każdej z burt oraz ułatwia wykonywanie czynności ich zamykania.

- Obecnie stosowane rozwiązania z pewnością zostaną docenione przez potencjalnych użytkowników przyczep Joskin Tetra CAP. Nowa generacja przyczep pozostaje w zgodzie z filozofią poszukiwania najlepszych, niezawodnych rozwiązań dla rolnictwa - mówi Wiktor Moszczeński, specjalista ds. marketingu Joskin Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!