W uruchomionej pod Moskwą produkcji, wytwarzane są dwa modele kombajnów z silnikami o mocach 220 i 360 KM. Są one rozszerzeniem produkcji 3 ciągników Deutz-Fahr z silnikami o mocy od 165 do 265 KM oraz zapowiadanego w ostatnim czasie modelu z silnikiem o mocy 150 KM.

Celem tych działań jest udostępnienie na rynku rosyjskim zaawansowanych technologicznie produktów, zasługujących na określenie „Made in Russia”. Określenie to jest szczególnie ważne w przypadku maszyn do zbioru zbóż, gdzie dostosowanie technologii maszyny do potrzeb danego rynku jest kluczowe.

Kolejnym celem uruchomienia produkcji kombajnów zbożowych w Rosji jest umocnienie obecności Grupy SDF, zarówno na poziomie handlowym jak i przemysłowym w krajach CIS, a zwłaszcza w Rosji. Zgodnie z prognozami, kraje te mają w najbliższej przyszłości odnotować niezwykle duży wzrost w zakresie mechanizacji rolnictwa.

Z tego też powodu, dzięki spółce joint venture z EAP, strategia dotycząca sfery produkcyjnej została rozszerzona o strategię handlową, skupiającą się na tworzeniu silnej, dostępnej w każdym z regionów rolniczych Rosji sieci dealerskiej. Oprócz kombajnów zbożowych, Same Deutz-Fahr ma także zaoferować na tym terenie profesjonalny serwis oraz odpowiednie wsparcie, optymalnie zaspokajające potrzeby klientów.

Pierwszym kombajnem zbożowym zmontowanym w Rosji jest model DF 6095 HTS. Napędzany silnikiem Deutz Common Rail TCD 2013 L06 4V o mocy 360 KM jest najwydajniejszą maszyną spośród „6-klawiszowców” Deutz-Fahra.

Podobał się artykuł? Podziel się!