Sam pneumatyczny system amortyzacji fotela Dualmotion zaczerpnięty został rodem z najdroższych i najbardziej rozbudowanych modeli foteli Grammer. Nowością jest natomiast układ obracania fotela oraz jego górna część.

Układ obrotowy fotela pozwala po wydźwignięciu ergonomicznej dźwigni na zmianę jego położenia wzdłuż pionowej osi o 180 stopni. Ustawienie w tej płaszczyźnie obrotu fotela może być dokonywane co 7 stopni.

Zupełną nowością jest zastosowanie zintegrowanego zagłówka, który przy obrocie tułowia do tyłu, można przesunąć łokciem w bok poza tylną część fotela (patrz zdjęcie w galerii).

W oparciu fotela zastosowano poduszki pneumatyczne, które pozwalają na regulację położenia oparcia odcinka lędźwiowego. Zupełną nowością w gamie foteli Grammer Dualmotion są również nowe, dłuższe podłokietniki .

Standardowym wyposażeniem fotela są pasy bezpieczeństwa oraz dwupoziomowy układ podgrzewania fotela.

Cena prezentowanego modelu w zależności od importera elementu będzie kształtowała się na poziomie około 9240 zł netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!