PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Koncern Kubota wkracza do Polski

Koncern Kubota wkracza do Polski

Autor: farmer.pl/Radosław Iwański

Dodano: 21-09-2012 19:37

Tagi:

Od 1-go listopada 2012r. ciągniki rolnicze i maszyny komunalne marki Kubota będą miały nowego dystrybutora w Polsce – poinformował Ryo Tsujiyama, generalny menadżer działu sprzedaży traktorów i maszyn użytkowych Kubota Corporation, podczas targów Agro Show w Bednarach.



Dotychczasowego, niezależnego importera zastąpi przedstawicielstwo producenta, firmy Kubota Corporation.

Jak wyjaśniał Pan Maciej Rujner, Dyrektor Zarządzający marki Kubota w Polsce, nadchodzące zmiany mają charakter ewolucyjny.

Choć 1-go listopada dystrybucję marki Kubota w Polsce oficjalnie przejmie własne przedstawicielstwo Kubota Corporation oparte o struktury oddziału marki Kubota w Niemczech, obecna sieć Dilerska w Polsce będzie dalej rozwijana, a z ramienia importera marką Kubota zajmować będzie się ten sam zespół ludzi. Cel nadchodzącej zmiany stanowi zapewnienie jeszcze wyższego standardu obsługi sprzedażowej, posprzedażowej i serwisowej, a w niedługim czasie także rozszerzenie oferty produktowej o nowe, nieoferowane w Polsce modele.

Rujner zauważył, że dzięki własnemu przedstawicielstwu pomarańczowe maszyny staną się jeszcze bardziej widoczne na naszym rynku, a budowa silnej marki stanowi jeden z priorytetów japońskiego producenta. Dla osób rozważających zakup pojazdów komunalnych lub ciągników rolniczych z logo „K" na masce zmiana ta oznacza lepszą dostępność produktów Kubota i akcesoriów do nich dedykowanych, większą dbałość o klienta i jego wsparcie w procesie sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej. Obecni użytkownicy maszyn Kubota zyskają krótszy czas dostawy części zamiennych i ich większy wybór, a także opiekę jeszcze lepiej przeszkolonych serwisów.

Warto jeszcze raz podkreślić, że klienci marki Kubota mogą spać spokojnie: choć formalnie zmienia się dystrybutor japońskich ciągników, jego dane kontaktowe i osoby odpowiedzialne za markę Kubota w naszym kraju pozostają te same. Dalszy rozwój sieci dilerskiej będzie oparty o obecnych dilerów, tak więc każdy dotychczasowy diler Kubota będzie mógł dostarczać maszyny i części zamienne również wtedy, gdy obecny importer zostanie zastąpiony przez nowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • Waldemar Zaremba 2014-03-22 09:56:56
    Witam, markus24.pl, myślę że ocena całego koncernu zatrudniającego kilkadziesiąt tysięcy osób po wypowiedzi jednego człowieka z serwisu jest odrobinę niesprawiedliwa. Zapraszam do kontaktu bezpośrednio z biurem Kubota w Polsce , jestem przekonany że w przypadku takiego zachowania delaera z Pana rejonu , należało w pierwszej kolejności kontaktować się biurem importera, potem w przypadku braku reakcji opisywać swój niesmak na forum. W każdym razie proszę o kontakt waldemar.zaremba@traktorykubota.pl . Pozdrawiam , Waldemar Zaremba
  • rolnik mało rolny 2014-03-21 19:46:31
    podejście do klienta w takim przypadku to faktycznie nie powinno być przy takiej marce jak kubota. Jak nie zarobili na sprzedaży to powinni chociaż na serwisie zarobić. Dziwne podejście do klienta
  • anka 2014-02-01 14:34:59
    Prawidłowo tam gdzie się kupuje to tam serwisuje.Cwaniaczek
  • markus24.pl 2014-02-01 14:11:28
    ten artykuł to chyba żart, kupiłem ciagnik komunalny Kubota b1620 09.2013 w dniu dzisiejszym pracownik udał się do serwisu a zarazem dilera Kuboty w Żninie bo sprzęgło się zepsuło i przy okazji przegląd bo ma 5omh i ku mojemu zdziwieniu pracownik dzwoni, i mówi że kazali przekazać że mamy sobie jechać do tego dilera gdzie go kupiliśmy, jak nie kupilismy u nich to se teraz sami radzcie. To ma być poziom serwisu kuboty ? mamy spać spokojnie tak mówi prezes Kuboty to chyba żart jakiś.

    Faktem jest że nie kupiliśmy u dilera w Żninie bo ciagnik był droższy niż u innego dilera, ale żeby tak traktować klientów !
    Jakbym chciał taką obsługę serwisową to bym sobie Chinski ciągnik kupił. Wielkie rozczarowanie marką Kubota wiecej nie dokupimy tej marki sprzętu bo jak nas nie chcą serwisować to gdzie mamy jechać 250km do dilera gdzie kupilismy sprzet ? to jak kupie nowe auto w Warszawie bo bedzie tańsze to w Bydgoszczy też mi w serwisie powiedzą jedzcie sobie tam gdzie kupiliście ?
    Chyba Kubocie coś sie pomieszało w głowie ! to nie Azja !!!!

    Nie polecam kupowania ciagników KUBOTA bo po co się denerwować, jak maja takie serwisy z takim podejściem to naprawde szkoda nerwów, jest tyle marek na rynku że można wybrać cos na poziomie Europejskim.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.52.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!