Dotychczasowego, niezależnego importera zastąpi przedstawicielstwo producenta, firmy Kubota Corporation.

Jak wyjaśniał Pan Maciej Rujner, Dyrektor Zarządzający marki Kubota w Polsce, nadchodzące zmiany mają charakter ewolucyjny.

Choć 1-go listopada dystrybucję marki Kubota w Polsce oficjalnie przejmie własne przedstawicielstwo Kubota Corporation oparte o struktury oddziału marki Kubota w Niemczech, obecna sieć Dilerska w Polsce będzie dalej rozwijana, a z ramienia importera marką Kubota zajmować będzie się ten sam zespół ludzi. Cel nadchodzącej zmiany stanowi zapewnienie jeszcze wyższego standardu obsługi sprzedażowej, posprzedażowej i serwisowej, a w niedługim czasie także rozszerzenie oferty produktowej o nowe, nieoferowane w Polsce modele.

Rujner zauważył, że dzięki własnemu przedstawicielstwu pomarańczowe maszyny staną się jeszcze bardziej widoczne na naszym rynku, a budowa silnej marki stanowi jeden z priorytetów japońskiego producenta. Dla osób rozważających zakup pojazdów komunalnych lub ciągników rolniczych z logo „K" na masce zmiana ta oznacza lepszą dostępność produktów Kubota i akcesoriów do nich dedykowanych, większą dbałość o klienta i jego wsparcie w procesie sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej. Obecni użytkownicy maszyn Kubota zyskają krótszy czas dostawy części zamiennych i ich większy wybór, a także opiekę jeszcze lepiej przeszkolonych serwisów.

Warto jeszcze raz podkreślić, że klienci marki Kubota mogą spać spokojnie: choć formalnie zmienia się dystrybutor japońskich ciągników, jego dane kontaktowe i osoby odpowiedzialne za markę Kubota w naszym kraju pozostają te same. Dalszy rozwój sieci dilerskiej będzie oparty o obecnych dilerów, tak więc każdy dotychczasowy diler Kubota będzie mógł dostarczać maszyny i części zamienne również wtedy, gdy obecny importer zostanie zastąpiony przez nowego.