Jak podaje Kongskilde Industries A/S, działanie jest częścią dużego procesu, mającego usprawnić działanie fabryk, firm handlowych i działów administracyjnych, aby dodatkowo zwiększyć konkurencyjność firmy.

W przyszłości wszystkie maszyny i rozwiązania rolnicze firmy Kongskilde Industries będą opatrzone nazwą i czerwoną marką Kongskilde. Dotyczy to marek takich jak: Howard, Nordsten, Överum, Becker i JF.

- Strategia jednej marki to nasza odpowiedź na wyzwania przyszłości. Marka Kongskilde i wspierająca ją sieć dealerska zostają - mówi Lars Sørensen, zastępca dyrektora wykonawczego Grupy DLG, dyrektor finansowy i prezes zarządu firmy Kongskilde. - To potwierdzenie naszego zaangażowania w dalszy rozwój firmy Kongskilde jako oddzielnej marki - dodaje.

- Nowa strategia jest dla nas wszystkich początkiem ekscytującej podróży. Jest wyrazem naszego dążenia, aby marka Kongskilde stała się bardziej widoczna dzięki rozwiązaniom i produktom, które będą opłacalne dla naszych klientów - rolników i dystrybutorów - mówi Ole Gade, dyrektor wykonawczy Kongskilde Industries.

- Wynikiem ciągłego procesu będzie silniejsza i bardziej rentowna firma Kongskilde. W późniejszej fazie zajmiemy się znalezieniem nowego właściciela lub partnera, aby w pełni wykorzystać potencjał Kongskilde bez narażania marki oraz renomowanej sieci - dodaje Lars Sørensen.