- Przedstawiamy potwierdzone wyniki z rejestracji dla całego rynku polskiego, nie wyszukujemy różnych  kategorii, w których moglibyśmy nazwać się liderem. My po prostu liderem jesteśmy, co potwierdzają fakty. Dziękujemy wszystkim naszym klientom za zaufanie i wybór produktów marki New Holland. Po raz kolejny udowodniliśmy, że nasze produkty sprawdzają się w warunkach rynku polskiego – komentuje Tomasz Kozieł, szef marketingu New Holland.

Według danych z firmy New Holland Polska, na podstawie badań firmy Martin & Jacob, w pierwszym kwartale 2011 r. New Holland ma niepodważalną pozycję marki na rynku nowych traktorów w Polsce.

Tylko w marcu br. zarejestrowanych zostało 309 ciągników rolniczych New Holland, co daje pierwszą pozycję w Polsce. Natomiast w pierwszym kwartale 2011 r. zarejestrowanych zostało 551 ciągników tej marki.

-Najszersza gama w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami, konkurencyjne ceny oraz  wzorowa sieć dealerska powodują, że nasza konkurencja zostaje daleko w tyle. Wychodząc naprzeciw  potrzebom polskiego rolnictwa, wraz z firmą CNH Capital przygotowaliśmy specjalną ofertę finansową, ułatwiającą zakup nowych maszyn New Holland. Promocyjna oferta finansowania fabrycznego NH Capital  spotkała się z ogromnym zainteresowaniem podczas swojej premiery na targach Agrotech 2011 – dodaje Kozieł.