PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Kubota liczy na wzrost sprzedaży mocy 50-100 KM

Kubota liczy na wzrost sprzedaży mocy 50-100 KM

Autor: farmer.pl/Radosław Iwański

Dodano: 21-09-2012 20:58

Obecni i przyszli użytkownicy maszyn z literką „K” na masce otrzymali nową ofertę produktową, jak dotąd nie oferowaną przez Kubota w Polsce.



Podczas imprezy wystawienniczej AGRO SHOW w Bednarach, pokazano najnowsze modele ciągników rolniczych M8560, M9960, M110GX i M135GX.

- Koncern Kubota wiąże szczególne nadzieje ze wzrostem sprzedaży swoich produktów w Polsce, ponieważ segment pojazdów o mocy 50-100 KM, w którym marka Kubota jest szczególnie silna, stanowi bardzo znaczącą część całego tutejszego rynku ciągników rolniczych - powiedział Maciej Rujner, Dyrektor Zarządzający marki Kubota w Polsce.

- Duże znaczenie dla takiej decyzji Japończyków miał z pewnością fakt, że nasz kraj w ostatnich latach wysunął się na czwartą pozycję wśród największych odbiorców ciągników rolniczych w Europie, a prognozy na najbliższe lata nadal są obiecujące - dodał Rujner.

Kubota M8560, jest następcą modelu M8540 i ma 86,7 KM, 3769 cm3, , 4 cylindry i spełnia normę spalin EURO IIIB.

Model M9960 jest następcą modelu M9540 i ma 101,4 KM oraz 3769 cm3,

W standardzie model ten oferuje m.in. rewers hydrauliczny, klimatyzację, fotel amortyzowany pneumatycznie, system hamowania na cztery koła, most przedni o ograniczonym poślizgu oraz hamulce pneumatyczne przyczep. Firma zapewnia, że zostały zmienione przełożenia (prędkość maksymalna przy 2080 RPM). Poza tym dopracowano precyzyjną zmianę biegów i wygodniej umiejscowiono dźwignię reduktora. To, co najlepsze - mówił w Bednarach Andrzej Sosiński z Kubota - pozostało bez zmian, czyli F36/R36 z biegami pełzającymi w standardzie, z jednostopniowym wzmacniaczem momentu obrotowego na każdym biegu.

Traktory przeszły fecelifting. Mają nową, bardziej agresywną stylizację maski oraz zmieniony kształt dachu. Dodano do wyposażenia wyświetlacz pokazujący aktualne spalanie.

Modele M110GX oraz M135GX o mocy odpowiednio 115,6 KM, 3769 cm3, 4 cylindrów i mocy 140,4 KM, 6124 cm3 , 4 cylindrów mają zapewnione w standardowym wyposażeniu EHR, fotel amortyzowany pneumatycznie, system hamowania na cztery koła i hamulce pneumatyczne przyczep.

Japończycy montują zupełnie nową kabinę o 13% wyższą i o 19% szerszą w porównaniu do modeli M128X i M130X. Jest to jedna z największych kabin w swojej klasie. Konstrukcja kabiny oparta jest jedynie na 4 słupkach, posiada seryjny szyberdach i system klimatyzacji z nawiewami w desce rozdzielczej.

Wprowadzono także regulację kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach oraz rozbudowane systemy wspomagające pracę operatora: asystent pracy na wzniesieniu oraz układ zarządzania mocą. Nowa Kubota jest zwrotniejsza, co zapewnia system Bi-Speed Turn.

Kubota M8560 i M9960

4-cylindrowa jednostka napędowa o pojemności 3,8 litra i mocy 86,7 KM (M8560) lub 101,4 KM (M9960), wtrysk bezpośredni Common Rail.
w modelu M9960 dodano intercooler.
Silnik spełnia normę emisji spalin EURO IIIB
tłumik z katalizatorem oraz filtrem cząstek stałych DPF.
Napęd 4x4 załączany elektro-hydraulicznie
skrzynia biegów o sześciu przełożeniach głównych z jednostopniowym wzmacniaczem momentu obrotowego na każdym biegu.
W wyposażeniu standardowym biegi pełzające
nadbieg, pozwalający uzyskać maksymalną prędkość już przy 2100 obr/min.
rewers hydrauliczny bezsprzęgłowy
bezobsługowy mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (LSD)
system Work Cruise, który automatycznie reguluje obroty silnika w zależności od obciążenia traktora, znacznie ułatwiając pracę ciągnikiem.
niezwykle mały promień zawracania ciągnika - 3,8 m. bez hamulców.
WOM standardowo oferuje dwie prędkości obrotowe - 540 i 540E, a jako opcję można wybrać przekładnię 540/1000.
Pompa hydrauliczna o wydatku 64 L/min

Kubota M110GX i M135GX

Model M110GX zaopatrzono w silnik o pojemności 3,8 litra i mocy 115,6 KM, a M135GX - o pojemności 6,1 litra o mocy 140,4 KM.
Obie jednostki napędowe, wykonane w technice 16-zaworowej, posiadają 4 cylindry, turbosprężarkę, intercooler, układ wtrysku bezpośredniego common rail.
tłumik z filtrem cząstek stałych DPF.
Napęd 4x4 załączany elektro-hydraulicznie
nowa skrzynia biegów Intelli-Shift o 24/24
Funkcja AUTO pozwala na automatyczne przełączanie niektórych biegów
rewers elektro-hydrauliczny bezsprzęgłowy
Elektro-hydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu (LSD)
Przedni most wyposażono w unikalny system wspomagania skrętu Bi-Speed Turn
promień zawracania ciągnika 4,1 m.
Pompa hydrauliczna o wydatku 76,3 (M110GX) i 82,5(M135GX) L/min
model M135GX, jak i M110GX oferują w standardzie system elektronicznego sterowania tylnego TUZ-u.
Opcjonalnie można zamówić siedzenie dla pasażera.
opcją fabryczną dostępną wyłącznie w większym modelu M135GX jest amortyzacja przedniej osi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.97.221
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!