Jak podsumowują przedstawiciele firmy Kubota, rok 2014 był dla marki wyjątkowo udany. Od stycznia do grudnia 2014 r. sprzedano łącznie 1234 pomarańczowe ciągniki, czyli o ponad 95 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 r.

Ponadto za sukces marki uznać należy sprzedaż w 2014 r.  aż 404 modeli L5040, co jest najlepszym wynikiem na rynku. Użytkownicy popularnej, 50- konnej „L-ki" podkreślają przede wszystkim wyjątkową uniwersalność maszyny, która pracuje zarówno w gospodarstwach sadowniczych, jak i maszyna pomocnicza w gospodarstwach roślinnych i hodowlanych.

Przedstawicieli Kuboty cieszą osiągnięte wyniki, ale ich plan na najbliższe lata jest bardzo ambitny.

- Uważam, że rozbudowanie gamy produktów w połączeniu z dobrym finansowaniem fabrycznym i odpowiednio dobranymi promocjami, przyczyni się w najbliższym czasie do jeszcze większego zainteresowania pomarańczowymi maszynami. Mam nadzieje, że już pod koniec bieżącego roku, będę mógł Państwa poinformować o pierwszym w historii podium dla marki Kubota - mówi Michał Poźniak, szef działu sprzedaży maszyn rolniczych w firmie Kubota.

Podobał się artykuł? Podziel się!