O podjęciu decyzji rozpoczynającej nową kampanię zadecydował dynamiczny rozwój firmy i jednocześnie coraz ostrzejsza konkurencja.
Podstawą ma być silna i stabilna współpraca z klientami. Polityka informacyjna będzie oparta na nowym sloganie: „Be strong, be Kuhn” i nowym stylu reklamowania.

- Dla odbiorcy zmienia się forma przekazu, która jest bardziej zdecydowana. Rolnik mówi o doświadczeniach z Kuhnem, mówi, że dzięki niemu jest silniejszy – wyjaśnia Artur Szymczak, dyrektor zarządzający Kuhn Polska.

Aby wprowadzić i rozpowszechnić nowy, nadano reklamom nowy wygląd podkreślając: logo, które jest wyraziste i rozpoznawalne, dokładność w najmniejszym szczególe, działalność produkcyjną i bliskie relacje z klientami.

Pierwszym etapem nowej kampanii marketingowej jest „reklama wprowadzająca” przedstawiająca ofertę dla gospodarstw rolnych o różnym profilu działalności, zwracająca uwagę na klienta docelowego. W warunkach rosnącej konkurencji i wymagań, użytkownicy zawsze wybiorą najbardziej rozpoznawalną markę.

Źródło: farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!