W skład serii 5H wchodzi pięć modeli o mocach od 80 do 112 KM. Silnik 80-konnego modelu to jednostka wolnossąca. Kolejne trzy mają jednostki turbodoładowane, a największy oprócz turbosprężarki ma jeszcze intercooler.

W wersji Techno przekładnia ma rewers mechaniczny, natomiast w Top – elektrohydrauliczny z możliwością ustawienia czułości jego działania. Ponadto, półbiegi mogą być zmieniane pod obciążeniem, a dodatkowo można zamówić reduktor biegów pełzających. Na dźwigni zmiany biegów znajduje się przycisk wysprzęglający, dzięki któremu nie ma konieczności używania pedału sprzęgła podczas zmiany zakresów biegów.

Napęd WOM pozwala na wybór trzech prędkości: 540, 750 (540E) oraz 1000 obr/min. Sterowanie tylnym TUZ w wersji Techno odbywa się mechanicznie, a w wersji Top – elektronicznie. Dla lepszego dociążenia zwiększono również ilość obciążników z przodu.

Pompa hydrauliczna pracuje z wydajnością 82 l/min., natomiast udźwig tylnego TUZ wynosi 4350 kg. Podobał się artykuł? Podziel się!