Tym, co wyróżnia nową serię ciągników Landini są ogromne możliwości konfiguracyjne maszyn. W zakresie samych przekładni mamy aż 5 możliwości wyboru: od przekładni mechanicznej z 12 przełożeniami w obu kierunkach, poprzez przekładnię z 24 przełożeniami i półbiegami przełączanymi pod obciążeniem, aż po przekładnię z 32 przełożeniami i biegami pełzającymi.

W ciągniku z grupy ARGO (do której oprócz Landiniego należy m.in. McCormick) zastosowano również nową oś przednią ze zintegrowanymi hamulcami tarczowymi.

Spore możliwości konfiguracyjne dotyczą również układu hydraulicznego, w którym może być zastosowana pompa o wydatku 44 lub 57 l/min. Oprócz tego w ciągnikach serii 4 pracuje pompa o wydatku 32 l/min zasilająca układ kierowniczy. W zależności od wybranej opcji tylny TUZ ciągnika może unieść 2,9 lub 3,3 tony i może być sterowany zarówno mechanicznie, jak i elektrohydraulicznie.

Wszystkie trzy nowe modele ciągników Landini są zasilane przez 3,6-litrowy czterocylindrowy silnik Deutz. Jednostki generują moc wynoszącą odpowiednio 85, 95 oraz 102 KM.