W ciągniku Lindner Lintrac 90 zastosowano tylną oś napędową opartą na stabilnych głowicach, umożliwiających wychylenie kół tylnych o 20 stopni. To w połączeniu z kątem skrętu kół przednich wynoszącym 52 stopnie, pozwala na zawrócenie ciągnika w okręgu o średnicy 7 m. Skręt tylnych kół może być również wykorzystany do poruszania się w trybie krabiego chodu.

- Lindner Lintrac 90, to ciągnik, który swoją zwrotnością nawiązuje do ładowarek teleskopowych. Z pewnością zainteresują się nim rolnicy poszukujący wyjątkowego, solidnego i bardzo zwrotnego ciągnika do prowadzenia uniwersalnych prac w gospodarstwie - mówi Marcin Sęcerski z firmy Hydro-Masz. 

Sercem układu napędowego nowego Lindnera jest 4-cylindrowa jednostka Perkins generująca 102 KM. Silnik dysponuje momentem obrotowym 420 Nm osiąganym przy 1400 obr./min. Wyróżnikiem maszyny na tle pozostałych ciągników produkowanych w Kundl (fabryka Lindner) jest zastosowanie bezstopniowej przekładni.

Przekładnia opracowana jest we współpracy z firmą ZF i umożliwia poruszanie się z prędkością od 0 do 43 km/h do przodu oraz od 0 do 23 km/h w kierunku wstecznym. Skrzynia może pracować w jednym z dwóch trybów pracy: ciężkiej pracy (+/- 20 km/h) oraz transportu (+43 km/h).

Mając możliwość obejrzenia ciągnika z pewnością warto zajrzeć do jego kabiny. W podłokietniku fotela operatora maszyny zastosowano bowiem kontroler Ldrive, umożliwiający np. wybór trybu pracy przekładni (pokrętło oraz przycisk akceptowania wyboru, do złudzenia przypomina układ iDrive znany użytkownikom najnowszych samochodów marki BMW).