We flagowym modelu opryskiwacza producent zastosował bardzo uniwersalne podwozie. Rozstaw kół za pomocą dżojstika może być regulowany w zakresie od 1,7 do 3,05 m, czyli do 4 rzędów kukurydzy.

- Unikalnym rozwiązaniem jest szczudłowa konstrukcja opryskiwacza. W tym egzemplarzu kadłub jest na wysokości 1,5 m, przy większych kołach byłoby to maksymalnie 1,7 m. Po podniesieniu kabiny, kadłub na dole ma 70 cm i rozszerza się w kształt litery „V" do 86 cm, a wiec w kukurydzy idealnie rozchyla łan. Dwa rzędy są z jednej strony kadłuba i dwa z drugiej. Nie mamy żadnych strat. Opryskiwacz jest dedykowany głównie do kukurydzy na omacnicę, ale też oczywiście sprawdzi się przy innych uprawach: rzepaku czy choćby słoneczniku maszyna jest najlepszym rozwiązaniem - wyjaśnia Tomasz Zieliński, specjalista ds. opryskiwaczy Maschio-Gaspardo.

Na pierwszy rzut oka w opryskiwaczu trudno dostrzec zbiornik na ciecz roboczą. W rzeczywistości znalazły się tutaj dwa zbiorniki wykonane ze stali kwasoodpornej - każdy po 2 tys. litrów, umieszczone po obu stronach maszyny nad kołami. Zaletą takiego rozwiązania jest równomierne rozmieszczenie balansu (zbiorniki są ze sobą połączone), co sprawia że opryskiwacz zdecydowanie zyskuje na stabilności. Każdy z nich jest podzielony na dwie komory z grodziami zapobiegającymi nagłemu przelewaniu cieczy na przykład podczas gwałtownego hamowania czy podjazdów na wzniesienia.

Dodatkowo w środkowej części, konstruktorzy umieścili dodatkowy pojemnik 300-litrowy służący do płukania układu cieczowego. Boczny, zabudowany między kołami rozwadniacz ma pojemność 30 l. po drugiej stronie (lewej) znalazł się 150-litrowy zbiornik na olej napędowy zasilający 6-cylidrowy silnik o mocy 170 KM.


Każde koło jezdne napędza odrębny silnik hydrostatyczny Poclain. Maszyna w zakresie roboczym może poruszać się z prędkością do 20 km/h, natomiast maksymalna prędkość transportowa to 40 km/h.

Belka jest zawieszona w dwóch systemach: równoległoboku i szynie. Maksymalnie może być podniesiona do 4 m, a opuszczona do 70 cm. Belka polowa została zbudowana ze stali i jest oferowana w szerokościach od 17 do 28 m. Zawieszenie jest hydrauliczne wzbogacone o trzy akumulatory gazowe.