W New Holland Agriculture zmiany w zespole ds. marketingu i komunikacji na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Nowy dyrektor ds. marketingu - Lars Skjoldager Sørensen dołączył do New Holland Agriculture w 2007 r. jako osoba odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój działalności w krajach skandynawskich i bałtyckich. W 2009 r. otrzymał stanowisko dyrektora handlowego, po tym jak jego działalność zaowocowała imponującą poprawą wyników sprzedaży oraz pozwoliła marce New Holland na osiągnięcie jednej z czołowych pozycji na rynku.

W 2011 Lars Skjoldager Sørensen objął stanowisko dyrektora handlowego regionu krajów skandynawskich oraz dyrektora wykonawczego CNH w Danii, przyczyniając się do utrzymania i konsolidacji działalności New Holland Agriculture w krajach skandynawskich.

W 2013 r. został Liderem Marki na region Azji i Pacyfiku (region obejmujący Rosję, Australię, rejon Pacyfiku), co pozwoliło mu na zdobycie istotnego doświadczenia zawodowego w zakresie globalnej sprzedaży i marketingu globalnego.

- To będzie dla mnie wspaniałe wyzwanie. Z niecierpliwością czekam na moment, w którym będę mógł dołączyć do zespołu Marketingu na region EMEA. Ze swojej strony pragnę zaoferować zespołowi proaktywne i zorientowane na klienta podejście -mówi Sørensen.

- Lars obejmuje swoje stanowisko wnosząc do niego ogrom, godnej pozazdroszczenia wiedzy, stojąc jednocześnie w obliczu ważnych wyzwań w dążeniu marki do dalszego rozwoju - komentuje Carlo Lambro, prezes New Holland Agriculture.