Nowym rozwiązaniem w przyczepie D-737-10 jest zwiększona ilość zamków na burcie – obecnie jest ich aż sześć. Zmianie uległa również sama konstrukcja zamków. Są one dłuższe przez co zwiększa się użyteczność pojazdu przez wygodniejsze otwieranie i zamykanie burt oraz gwarancję ich szczelności (zmniejszył się odstęp między zamkami).

Aby zwiększyć możliwości użytkowania pojazdu, Zasław wprowadził unikalne rozwiązanie: 10-szpilkowe osie, dzięki którym możliwe jest założenie kół od samochodu ciężarowego.

Warto wspomnieć, że otwór zsypowy w tylnej burcie z blachą dozującą ziarno do dmuchawy, to wyposażenie standardowe. W wyposażeniu podstawowym znajdziemy również nowe koła 385/65R 22,5, co nie jest typowym rozwiązaniem wśród producentów przyczep. Dla tych, któryz zdecydują się na koła bieżnikowane, producent przygotował upust cenowy w wysokości 2 600 zł netto. Opcjonalnie można zamówić także koła 400/60R22,5, 425/65R22,5 oraz 425/65R22,5. Coraz większym powodzeniem cieszy się możliwość wykonania ramy ocynkowanej.

Proces produkcji przyczep D-737-10 odbywa się z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Elementy stalowe konstrukcji są oczyszczane przed spawaniem na śrutownicy. Po spawaniu i wstępnym montażu, konstrukcja jest ponownie śrutowana i odtłuszczana. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie – suszarni z zastosowaniem lakierów poliuretanowych PPG. Podwozie lakierowane na kolor grafitowy RAL 7021, rama jest wykonana z dwuteownika. Podobał się artykuł? Podziel się!