Produkt to odpowiedź firmy na coraz częstsze pytania o tego rodzaju pojazd – przede wszystkim posiadaczy największych gospodarstw. Skrzynia przyczepy została wykonana z najwyższych gatunków stali, a mianowicie: podłoga z blachy DOMEX 700MC o grubości 5 mm, a ściany boczne – DOMEX 400MC o grubości 4 mm.

Skrzynia zbieżna ułatwia wyładunek materiałów klinujących się w przód – 2 125 mm, natomiast tył: 2 200 mm. Przyczepę wyposażono w funkcjonalny wziernik na ścianie przedniej umożliwiający kontrolę załadunku przyczepy.

Producent przewidział dwa warianty nowej przyczepy skorupowej: 24 m³ i 33 m³. Standardowo kubatura skrzyni wynosi 24 m³, natomiast istnieje możliwość zamontowania nadstaw o wysokości 600 mm co zwiększa jej pojemność do 33 m³.

W nowej przyczepie zamontowana została w standardzie: klapa hydrauliczna z otworem zsypowym (istnieje również możliwość zamontowania klapy tylnej lub klapo-drzwi) oraz siłownik HYVA. Skorupa Zasław potrzebuje około 26 litrów oleju podczas wywrotu, a zapotrzebowanie siłowników klapy hydraulicznej to 12 litrów.

Ze względu na przeznaczenie pojazdu do trudniejszych warunków pracy, Zasław wyposażył nową przyczepę w zawieszenie boogie z rozstawem osi 1600 mm. Wybór ogumienia jest duży – koła mogą mieć od 550/60R22,5 do 710/50R26,5, a także dyszel przystosowany pod dolny lub górny sprzęg resorowany oleopneumatycznie.

Oprócz tego zamontowano uchylny zderzak tylny i dwuobwodową pneumatykę KNORR-BREMSE z ręcznym regulatorem siły hamowania. Producent zapewnia również bardzo praktyczne rozwiązania jak: drabinka zewnętrzna i schodki wewnątrz skrzyni ładunkowej w standardzie oraz zbiornik do mycia rąk i skrzynka narzędziowa wyposażona w klucze do kół i trójkąt ostrzegawczy, halogeny oraz wyprowadzenia mediów do drugiej przyczepy, oś skrętna, plandeki oraz hydrauliczna stopa podporowa. Podobał się artykuł? Podziel się!