Ruggero Cavatorta jest od 1 czerwca br. odpowiedzialny za wdrażanie i rozpowszechnienie nowej strategii komunikacji „wartości” marek Grupy SDF. 41-letni Cavatorta ma wykształcenie ekonomiczne oraz piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w sektorze mechanizacji rolnictwa, gdzie pracował dla czołowych koncernów, zajmując wysokie stanowiska w działach komunikacji i marketingu.

-Jestem dumny, że powierzono mi tak odpowiedzialną rolę w jednym z czołowych koncernów z sektora mechanizacji rolnictwa na świecie - powiedział Ruggero Cavatorta. - Zamierzam od początku swojej pracy skupić się na stworzeniu czytelnego wizerunku naszych marek – Same, Deutz-Fahr, Lamborghini, Hürlimann, Lamborghini Green Pro oraz Grègoire.

Nowa strategia komunikacji marek jest wprowadzana od ubiegłego roku i zostanie zakończona w roku bieżącym. Będzie ona uzupełniać, wspierać i wpływać na strategie przyjętą przez zarząd koncernu w 2011 r., który uznał za kluczowe dywersyfikację i skupienie się na indywidualnych cechach marek.

- SDF uważa za szczególnie ważne aby znajomość nowej strategii komunikacji rozpowszechnić wewnątrz Koncernu, tak wśród pracowników (koncern posiada 15 oddziałów rozsianych po całym świecie), jak również sieci sprzedaży. w taki sposób, aby znajomość walorów naszych marek posiadał każdy pracownik i dystrybutor. Dzięki temu informacje o zmianach zostaną przekazane w odpowiedni sposób ostatecznym klientom. Cele postawione przed Ruggero Cavatorta są jasno sprecyzowane: zwiększenie postrzeganej wartości naszych marek oraz czynny udział w rozwoju poprzez wykorzystanie potencjału działań komunikacyjnych – powiedział Lodovico Bussolati, dyrektor zarządzający SDF.

Pierwsze projekty z nowej strategii SDF są na ukończeniu i wkrótce zostaną zaprezentowane.