PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Nowa strategia wartości marek SDF

Nowa strategia wartości marek SDF

Grupa Same Deutz-Fahr pracuje nad strategią zwiększenia postrzeganej wartości swoich marek. Nową osobą odpowiedzialną za realizację planu jest Ruggero Cavatorta.



Ruggero Cavatorta jest od 1 czerwca br. odpowiedzialny za wdrażanie i rozpowszechnienie nowej strategii komunikacji „wartości” marek Grupy SDF. 41-letni Cavatorta ma wykształcenie ekonomiczne oraz piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w sektorze mechanizacji rolnictwa, gdzie pracował dla czołowych koncernów, zajmując wysokie stanowiska w działach komunikacji i marketingu.

-Jestem dumny, że powierzono mi tak odpowiedzialną rolę w jednym z czołowych koncernów z sektora mechanizacji rolnictwa na świecie - powiedział Ruggero Cavatorta. - Zamierzam od początku swojej pracy skupić się na stworzeniu czytelnego wizerunku naszych marek – Same, Deutz-Fahr, Lamborghini, Hürlimann, Lamborghini Green Pro oraz Grègoire.

Nowa strategia komunikacji marek jest wprowadzana od ubiegłego roku i zostanie zakończona w roku bieżącym. Będzie ona uzupełniać, wspierać i wpływać na strategie przyjętą przez zarząd koncernu w 2011 r., który uznał za kluczowe dywersyfikację i skupienie się na indywidualnych cechach marek.

- SDF uważa za szczególnie ważne aby znajomość nowej strategii komunikacji rozpowszechnić wewnątrz Koncernu, tak wśród pracowników (koncern posiada 15 oddziałów rozsianych po całym świecie), jak również sieci sprzedaży. w taki sposób, aby znajomość walorów naszych marek posiadał każdy pracownik i dystrybutor. Dzięki temu informacje o zmianach zostaną przekazane w odpowiedni sposób ostatecznym klientom. Cele postawione przed Ruggero Cavatorta są jasno sprecyzowane: zwiększenie postrzeganej wartości naszych marek oraz czynny udział w rozwoju poprzez wykorzystanie potencjału działań komunikacyjnych – powiedział Lodovico Bussolati, dyrektor zarządzający SDF.

Pierwsze projekty z nowej strategii SDF są na ukończeniu i wkrótce zostaną zaprezentowane. Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.15.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!