Nowy Zetor jest napędzany jednostką napędową znaną z dotychczasowych modeli Forterry, ale wyposażoną w 16-zaworową głowicę. Silnik generuje moc 136 KM i daje 35-procentowy zapas momentu obrotowego.

Przekładnia jest w pełni synchronizowana, typu Power Shift z 24 biegami do przodu i 18 wstecznymi. Prędkość maksymalna to 40 km/h.
Wał odbioru mocy może pracować z dwoma prędkościami: 540 i 1000 obr./min.

Układ hydrauliczny, z pompą o wydajności 70 l/min., jest standardowo wyposażony w trzy pary wyjść hydraulicznych. Udźwig tylnego TUZ  wynosi 5,8 tony.

Wśród nowych elementów ciągnika znalazł się m.in. 180-litrowy zbiornik paliwa, dach kabiny, miejsce pod kabiną na akumulator oraz elementy maski. Kabina jest lepiej wyciszona i zastosowano nowy panel sterowania hydrauliką.

Źródło:farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!