PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Nowe modele Same Explorer

Nowe modele Same Explorer

Autor: farmer.pl/kh

Dodano: 27-09-2012 10:34

Tagi:

Paleta ciągników Same została wzbogacona o dwa, zmodernizowane modele: Explorer 90 i Explorer 105.



Nowe ciągniki zostały wyposażone w 4-cylindrowe silniki SDF serii 1000 spełniające wymagania stawiane przez normę Stage 3A. Obydwie jednostki wyposażono w turbosprężarki i intercooler. Wiskotyczny napęd wentylatorów sprawia, że pracują one tylko wtedy gdy potrzeba, oszczędzając energię i paliwo. Silniki mogą być zasilane 100-proc. biodieslem B100.

Zmiany w ciągnikach dotyczą także przeniesienia napędu. Oprócz mechanicznej skrzyni biegów z zsynchronizowanym mechanicznym rewersem (15P + 15T lub 20P + 20T w wersji LS) lub układem z hydrauliczną rewersem (20P + 20T lub 40P + 40T z zakresami Hi-Lo – w wersji GS), nowe modele Explorerów  mogą być wyposażone w „pośrednie” mechaniczne układy napędowe (w wersji LS) z inwersorem mechanicznym i zakresami Hi-Lo:
  • synchronizowana skrzynia biegów z 5 przełożeniami, 4 zakresy prędkości z reduktorem, synchronizowane, mechaniczne sprzęgło i zakresy Hi-Lo. Układ oferuje 40 biegów do przodu i tyle samo wstecz. Minimalna prędkość jazdy to 0,43 km/h;
  • synchronizowana skrzynia biegów z 5 przełożeniami, 3 zakresy prędkości, synchronizowane, mechaniczne sprzęgło i zakresy Hi-Lo. Układ oferuje 30 biegów do przodu i do tyłu, a minimalna prędkość jazdy wynosi 1,48 km/h.

We wszystkich wersjach modelu Explorer3 (LS i GS) siłowniki wspomagające podnośnika będą miały jednakową średnicę 70mm, dla lepszej stabilizacji osprzętu umieszczonego na podnośniku po jego podniesieniu. Jednocześnie udźwig podnośnika pozostał niezmieniony i wynosi 4300kg. 3 pary szybkozłączy będą mogły być wzbogacone o dodatkową parę złączy sterowanych elektrohydraulicznie.

W kabinie zwiększono ilość miejsca pod dachem, zwężono słupki, przez co wzrosła także powierzchnia szyb poprawiając widoczność. Jednocześnie kabina została obniżona przez zastosowanie nowego skraplacza układu klimatyzacji. W konstrukcji kabiny zastosowano nowe materiały tłumiące hałas (dookoła panelu wskaźników, na tylnych błotnikach). Podłoga jest izolowana nowym materiałem piankowym, znacznie obniżającym hałas we wnętrzu kabiny. Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.118.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!