Nowe jednostki napędowe będą spełniały obowiązujące normy czystości spalin bez konieczności stosowania filtra cząstek stałych DPF. Za oczyszczanie spalin z cząstek będzie odpowiadał układ ULPC (Ultra Low PM Combustion - układ o bardzo niskim poziomie spalania cząstek stałych).

Nowe silniki zgodne z normami Stage IIIB i Stage IV zostały opracowane dzięki ścisłej współpracy firm Bobcat i Doosan oraz najlepszych światowych specjalistów i firm zajmujących się projektowaniem silników, takich jak Ricardo czy FEV.

„Ponad 50 lat doświadczenia Doosan w zakresie budowy silników i ponad 50 lat obecności Bobcat na rynku maszyn kompaktowych pozwoliło nam opracować prawdziwie innowacyjne rozwiązania. Łącznie podczas pracy nad tym projektem mieliśmy do dyspozycji ponad 200 lat doświadczenia z zakresu projektowania silników i produkcji maszyn kompaktowych" informuje firma Bobcat.

Podobał się artykuł? Podziel się!