Rama przyczep została wykonana z profili o dużym przekroju, jest cynkowana ogniowo, co ma skutecznie ochronić ją przed korozją.

Specjalna budowa ramy sprawia, że jest to jedyna maszyna na rynku z tak nisko położonym środkiem ciężkości. Zwiększa to jeszcze bardziej bezpieczeństwo i stabilność pojazdu podczas użytkowania na nierównym terenie.

Maszyny te, poza dużym komfortem jazdy po drodze i bezpiecznym przechyłem, cechuje wąska rama umożliwiająca zastosowanie szerokich kół, które nie tworzą kolein na polu.

Wybór wariantów będzie szeroki np.: modele o identycznej pojemności, ale ze skrzynią wąską – 2,26 m lub szeroką – 2,53 m, z podłogą ze stali specjalnej, hamulcami pneumatycznymi z jednym siłownikiem na koło, drabinką ułatwiającą dostęp do skrzyni czy ze środkowym spustem zbożowym.

W opcji dostępna jest plandeka z balkonem przednim, a także drabinki do transportu beli siana i nadstawki do zielonki. Jest także układ zaczepienia dla drugiej przyczepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!