Jak informuje Andrzej Kolędo, kierownik działu marketingu w Metal-Fach, zmiana strony była przede wszystkim podyktowana chęcią zwiększenia przejrzystości dostępnych w serwisie produktów i unowocześnieniem ich prezentacji. A tych, w ofercie firmy jest przeszło 60, co łącznie z różnymi modelami i konfiguracjami daje łącznie kilkaset różnych wyrobów.

 - Stanęliśmy przed zadaniem, aby z jednej strony ułatwić internautom dostęp do naszych bogatych zasobów bo oprócz prostych opisów maszyn, do większości produktów są dodatkowo dostępne informacje techniczne, zdjęcia, multimedia i instrukcje obsługi, a z drugiej jednocześnie naszym zamiarem było zbudowanie serwisu nowoczesnego, zaprojektowanego zgodnie z obowiązującymi trendami – dodaje.

 Oprócz zmodyfikowanego sposobu wyświetlania i wyszukiwania oraz prezentacji wyrobów firmy, strona zyskała również odświeżoną szatę graficzną. Nowa strona jest przy tym przystosowana do współpracy z urządzeniami mobilnymi.

 Co ciekawe, ze względu na to, że ok. 30 proc. produkcji spółki trafia na rynki zagraniczne (do ponad 30 państw), strona, jest dostępna w aż 18 językach!