Ciągniki serii 7 będą wyposażone w przekładnię bezstopniową TTV i prędkością maksymalną 60 km/h. W serii 6 przekładnie bezstopniowe będą dostępne w większych modelach – od 6140. Ciekawym rozwiązaniem w tej serii jest nowy układ napędowy Sense-Shift 24/24. Do tej pory ciągniki serii 6 były dostępne z przekładnią power shift z dwmoma sprzęgłami do zmiany kierunku jazdy i czterema do zmiany półbiegów. Przeskok półbiegów odbywał się tam  skokowo – zawory przepływu oleju pracowały w systemie „0-1”. Przejawiało się to szarpnięciami powodowanymi przez nagłe zmiany prędkości zarówno podczas przyspieszania, jak i zwalniania.

W nowych przekładniach liczba sprzęgieł, a wiec i półbiegów pozostała ta sama (6 zakresów, 4 półbiegi), jednak zmieniło się sterowanie nimi. Wszystkie zawory „0-1” zostały zamienione na tzw. proporcjonalne, umożliwiające stopniowe otwieranie kanałów przepływu oleju. To z kolei wyeliminowało szarpanie przy zmianie półbiegów. Podczas przejazdu przez pole z opuszczonym kultywatorem modelem 6160, zmiana przełożeń była praktycznie nieodczuwalna. O procesie przełączania półbiegu informował jedynie wyświetlacz wskazujący przełożenie (migające przez chwilę dwa zakresy prędkości) oraz szybkościomierz.

Przekładnia może pracować w trybie manualnym lub automatycznym Speedmatching w ramach jednego zakresu (4 półbiegi). Punkt zmiany półbiegu można łatwo ustawić pokrętłem – na przykład przy pracach z dużym obciążeniem, zmiana przeskok na kolejny poziom prędkości może nastąpić na wyższych obrotach. Podobnie elektrohydrauliczny rewers został również wyposażony w sprzęgła SenseClutch z możliwością 5-stopniowej regulacji czułości zmiany kierunku jazdy.

Płynna zmiana półbiegu trwa jednak dłużej w porównaniu do przeskoku w tradycyjnej przekładni powershift. Ciągniki serii 6 z przekładnią Sense-Shift są oferowane w wersjach 40 i 50 km/h.