Zaprezentowana nie tak dawno przyczepa może współpracować z ciągnikami o mocy od 90 do 150 KM. Nowe przyczepy dostępne są w dwóch modelach: 4010 L/D Combiline oraz 5010 L/D. Druga z przyczep jest wyposażona w pełną, stalową nabudowę z nadstawkami 700 mm. Pojemność skrzyni tej maszyny to 31 m3.

W przypadku modelu 4010 L/D Combiline zastosowano dwufunkcyjną przednią klapę umożliwiającą przezbrojenie przyczepy z maszyny silosowej do typu Combi. Przednia ściana została zaprojektowana tak, aby umożliwić dobry wgląd do przestrzeni ładunkowej.

W przyczepach zastosowano rotor o średnicy 750 mm z 7 rzędami zębów (7-milimetrowe podwójne zęby i 31 noży). Zapewniają one 45 mm teoretyczną długość cięcia. W maszynach zastosowano obniżoną w przedniej części o 150 mm podłogę rusztową. Pozwoliło to na zwiększenie wielkości ogumienia zastosowanego w układzie jezdnym.

Seryjne wyposażenie obu maszyn obejmuje tandemowe podwozie z resorowaniem parabolicznym. W standardzie montowane jest ogumienie w rozmiarze 500/50 R17 (Faro 5010 L/D) oraz 560/45 R22,5 (Faro 4010 L/D Combiline). W opcji dostępna jest oś skrętna do obydwu typów podwozi. Opcjonalnie montowane ogumienie może mieć wymiary 710/35 R22,5.

Sterowanie w modelach L odbywa się przez sterownik Direct Control, w modelach D jest to Power Control. W opcji dla obu przypadków przewidziano możliwość zastosowania rozbudowanego terminalu CCI.