Christoph Wigger, wicedyrektor ds. sprzedaży i marketingu Deere & Company zauważa w Polsce spowolnienie sprzedaży na rynku maszyn rolniczych. Jednak ogólna sytuacja w Regionie Drugim (rynki europejskie) jest dla firmy zadowalająca. Są kraje w których widoczne są wzrosty. Przykładem jest choćby Wielka Brytania.

W perspektywie kolejnych 5-10 lat, Wigger uważa Polskę za ważną, określając rynek mianem strategicznego dla John Deere. Amerykański koncern chce zdobywać w Polsce klientów m.in. przez jak najlepsze dopasowanie oferty maszyn.

- W sierpniu zaprezentowaliśmy w Berlinie szereg nowych produktów: ciągników serii 5, kombajnów, pras i inny sprzęt oferowany w niższych zakresach mocy, prostszych specyfikacjach i jednocześnie bardziej konkurencyjny cenowo. Chcemy pokazać, że średniej wielkości gospodarstwa bardzo się dla nas liczą. Nie tylko w Polsce ale i w całym Regionie Drugim - powiedział Wigger w rozmowie z Farmerem podczas odbywających się w Hanowerze targów Agritechnica 2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!