Ośrodek ma pełnić rolę informacyjną, szkoleniową oraz prezentować produkty odwiedzającym. Zbudowany na terenie zakładu marki Case IH pozwala podejrzeć produkcję ciągników premium i zapoznać się z zaletami najnowszych technologii.

- Wiemy, czego pragnie nasza grupa docelowa i liczymy się z ich zdaniem. Dlatego pragniemy zaangażować w prace naszych klientów i wszystkich, którzy są zainteresowani ciągnikami Case IH - powiedziała Gabriele Hammerschmid (szefowa działu marketingu w Case IH) podczas przemówienia inauguracyjnego.

- Naszym celem, jest umożliwienie każdemu klientowi z Europy zwiedzenie zakładu w St. Valentin i dowiedzenie się jak najwięcej w Ośrodku Poznawczym. Z ankiet klientów wiemy, jak ważne jest przynajmniej jednokrotne bliskie przyjrzenie się procesowi produkcyjnemu, szczególnie w celu osobistego zapoznania się z naszymi wysokimi standardami w zakresie, jakości - dodała szefowa marketingu.

W nowym obiekcie prezentacje mogą się odbywać na obszarze ponad 1200 m2, dzięki czemu może być przyjętych kilka grup jednocześnie - nawet 200 osbób.

Ośrodek poznawczy to także nowoczesna logistyka i wyposażenie, w tym innowacyjna technologia prezentacji wielkoekranowej. Pierwszy raz można prezentować ciągniki na specjalnym stanowisku w centrum dla zwiedzających, aby mogli się im przyjrzeć z bliska.

- W zależności od wymagań wizyty w Ośrodku Poznawczym można połączyć zwiedzanie zakładu wraz z pokazami ciągników. To oznacza, że możemy teraz przekazać wiedzę praktyczną i teoretyczną, jak również pokazać w obszarze testowym, jak nasza technologia sprawdza się w warunkach polowych - zauważa pani Hammerschmid.

- Cieszymy się z rosnącego zainteresowania możliwościami naszego nowego ośrodka w St. Valentin w zakresie poznawczym. To daje nam możliwość pokazania, czym dla nas jest doskonała obsługa klienta - podsumowuje Gabriele Hammerschmid.