Nowa skrzynia biegów będzie dostępna w modelach N113 i N123. Między poszczególnymi biegami pracuje ona automatycznie, a na każdym przełożeniu dostępne jest 5 półbiegów przełączanych w trybie powershift.

Przekładnia HiTech-5 oferuje zakres 20 biegów do przodu i 20 wstecz. Oferowana jest również w wersji z biegami pełzającymi 30/30. Automatyka zmiany biegów zwalnia operatora z konieczności wybierania właściwego przełożenia, zapewniając jednocześnie nieprzerwane przeniesienie napędu.

Zaletą przekładni jest także prosta obsługa. W kabinie znajduje się jedynie niewielka dźwignia z przyciskami funkcyjnymi wyboru zakresu pracy.

Hydraulika nowej N-ki jest taka sama jak w innych modelach HiTech. Jest załączana mechanicznie, a pompa ma wydajność 73 l/min. Opcjonalnie dostępna jest także pompa o wydatku 90 l/min.

Trzecia generacja ciągników Serii N jest napędzana silnikami SCR AGCO Sisu Power. Producent zapewnia, że zużywają one o 5-10 proc. mniej paliwa w porównaniu z poprzednimi modelami.

Przód ciągnika to całkowicie nowa konstrukcja z nowymi elementami nośnymi, zintegrowanym przednim TUZ-em i nowym ładowaczem czołowym. Dzięki żeliwnemu wąskiemu odlewowi, zwiększył się kąt skrętu kół, zmniejszając promień zawracania o 15% w porównaniu z poprzednimi modelami N-ki. Maszyny wyposażono również w nowe światła.

Wszystkie ciągniki nowej serii N HiTech, są budowane w oparciu o zasadę indywidualnego doboru zamówionego przez nabywcę. Na przykład, jeśli klient zamówił przedni TUZ z wałkiem odbioru mocy, sprzęt do prac leśnych z ochroną zbiornika paliwa i kabinę leśną lub też kabinę o zwiększonym polu widzenia SVC do prac komunalnych, wyposażenie to jest montowane w fabryce a nie u dealera.

Praca może być jeszcze łatwiejsza dzięki pakietowi Autosteer 150, oraz systemowi nawigacji satelitarnej AGCOMMAND. System ten pozwala na monitoring i optymalizację pracy ciągnika bezprzewodowo przez Internet.

Dowiedz się więcej na www.valtra.pl