Wszystkie przyczepy mają rozmiar paletowy, tzn. szerokość skrzyni ładunkowej to 2,40 m. To pozwala na ustawienie w poprzek dwóch europalet (skrzyniopalet, itp.) czy bigbagów.

W przyczepach producent zastosował osie jezdne firmy ADR oraz oryginalne ogumienie (nie „nalewki"). W standardzie znajdziemy m.in. dwuobwodową instalację pneumatyczną i tylny zaczep transportowy.

W przyczepie o ładowności 6 ton zastosowano burty 50+40 cm, przy 8 tonach: 50+50 cm, 10 tonach: 50+60 cm. Podłoga skrzyni ładunkowej jest płaska, spawana z trzech elementów, ale docelowo ma być wykonywana z dwóch. Arkusz nadbrzeżny jest zakończony płasko, ale jest zagięty. Uszczelnienie gwarantujące szczelność również w przypadku rzepaku zapewnia gumowa uszczelka.

Przyczepa o ładowności 6 ton bez plandeki i koła zapasowego to koszt rzędu 35 tys. zł (netto).