Analizując 2011 r. można wyciągnąć wnioski, że największy popyt na ciągniki John Deere jest w wyższych segmentach mocy. Aż o 68 proc. więcej klientów wybrało zielone traktory w segmencie mocy od 160 do 200 KM. Jednocześnie rolnicy najczęściej wybierali ciągniki tej marki, gdy decydowali się na zakup konia pociągowego o mocy powyżej 130KM.

Taki obraz danych z rejestracji, Piotr Dziamski, kierownik marketingu John Deere Polska, tłumaczy następująco: - Najbardziej wymagający rolnicy, przedsiębiorcy doceniają nowoczesną i wydajną technologię John Deere, która wyróżniona została tytułem Tractor of The Year 2012 (ciągnik roku 2011) i Złotym Medalem MTP dla modelu 7280R oraz Machine of The Year dla ciągnika serii 6R.

Bardzo dobrze przedstawia się również segment ciągników o mocy do 100 KM, gdzie w 2011 r. uzyskano 19-proc. przyrost sprzedaży. Wyniki firma zawdzięcza m.in. wprowadzenie wielu atrakcyjnych promocji, szczególnie w ostatnich miesiącach – promocji zapewniającej atrakcyjny kurs euro przy ustalaniu ceny maszyn.
 
- Od kilku lat zauważyliśmy, że John Deere rozpoznawany jest jako ekspert w maszynach żniwnych. W roku 2011 uzyskaliśmy największy dotychczas wzrost sprzedaży nowych kombajnów zbożowych: + 27 proc. i pras zwijających – aż o 72 proc. Tak rekordowy wzrost wynika przede wszystkim z profesjonalnej i systematycznie rosnącej z roku na rok wysokiej jakości obsługi posprzedażnej Dealerów John Deere.

Pragnę wszystkim Klientom uprzejmie podziękować za zaufanie, które zaowocowało zakwalifikowaniem marki John Deere do 100 najbardziej cenionych marek na świecie w roku 2011 – mówi kierownik marketingu.