Stoisko Samaszu podczas imprezy w Hanowerze miało 350 m2. Zgromadzono na nim głównie flagowe, największe modele reprezentujące poszczególne grupy maszyn, w tym również kombinacje koszące, największą ze zgrabiarek DUO 680, a także ofertę narzędzi komunalnych. Całkowitą nowością, nie prezentowaną jeszcze w Polsce, jest lekka kosiarka Samba.

- Głównym celem naszego udziału w targach Agritechnica jest pokazanie oferty i zdobywanie nowych rynków, ale także pozycjonowanie marki i utrwalalnie jej wizerunku w świadomości klientów - powiedział podczas targów Norbert Pawluczku z marketingu Samaszu.

Hanower nie jest jedynym miejscem za granicą w którym Samasz uczestniczy promując firmę i produkty. Ambitne plany białostocki producent ma również na kolejny rok

- W przyszły roku planujemy kolejne wyjazdy na zagraniczne targi, m.in. do hiszpańskiej Saragossy, na FarmShow w Stanach Zjednoczonych - a wiec również zdobywanie rynków amerykańskich. Interesuje nas również Ameryka Południowa - podsumował Pawluczuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!