Podczas targów Agrotech 2013 marka Kubota ogłosiła konkurs na hasło reklamowe dla swoich ciągników rolniczych. Do wygrania było pięć unikalnych traktorków-zabawek z napędem nożnym. Urocze, pomarańczowe traktorki Kubota już cieszą młodych właścicieli.

Przedstawiciele marki Kubota nie mieli łatwego wyboru. Pomysłowość zaproponowanych sloganów przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Ostatecznie, pod długich i burzliwych naradach postanowiono nagrodzić pięć haseł. Oto one wraz z uzasadnieniem jury ich wyboru:

  • Traktory Kubota - inny wymiar pracy

Hasło podkreśla, że traktory Kubota są najlepiej sprawdzają się w ciężkiej, polowej robocie

  • Pomarańczowa moc z Japonii.

Jest tu nawiązanie do pochodzenia traktorów Kubota, ich wyjątkowego koloru oraz dużej mocy

  • Idzie robota jak traktor Kubota (Daniel Śliński)

To hasło uznaliśmy za najciekawsze ze wszystkich, które zawierały rym Kubota-robota, a takich było najwięcej

  • Ogrody, sady, czy też pola. Ciągnik Kubota - tu jego rola (Leszek Rutyna)

Ten slogan spodobał się ze względu na ciekawy rym oraz podkreślenie faktu, że traktory Kubota to uniwersalne maszyny.

  • Wszechświat, kosmos, gwiazdy, ziemia - to jak wiemy kiedyś zginie, ale ciągniki Kubota pozostaną zawsze - będą rosły w siłę (Sławomir Szumlak)

Pod względem kreatywności to hasło nie miało sobie równych.

Napędzane „na pedały" traktorki Kubota M9540 wyprodukowane przez znaną niemiecką markę Rolly Toys dosłownie rozjechały się po Polsce. Dwa z nich pojechały do województwa mazowieckiego. Kolejne dwa trafiły do województwa świętokrzyskiego, a jeden - do podkarpackiego.