Logo SAME - efekt współpracy pomiędzy SAME i Giugiaro Design - zostało stworzone przez Giorgetto Giugiaro, będącego wieloletnim współpracownikiem i projektantem ciągników produkowanych przez koncern z siedzibą w Treviglio.

Nowe logo to efekt współpracy pomiędzy Same i Giugiaro Design. Nowa wersja logo symbolizuje charakterystyczne cechy marki i prezentuje je w nowoczesnej formie. Stąd powrót tygrysa z jego agresywnym wyglądem. Na pierwszym planie znalazły się teraz nie pazury ale oczy tygrysa, pierwotnie symbolizujące nowatorskie podejście Same do zagadnień związanych z innowacjami i rozwojem.

Przedstawiciele Grupy SDF podkreślają, że bodźcem do zmiany logo nie był powrót do przeszłości, ale potwierdzenie wizji przyszłości marki. Nowe logo Same zostało oficjalnie zaprezentowane w trakcie uroczystości 70-lecia marki SAME, obchodzonych 12 września br. w siedzibie koncernu w Treviglio. Prezentację logo połączono z wprowadzeniem modelu Virtus, pierwszego ciągnika SAME opatrzonego nowym logo - logo, które będzie teraz identyfikowało markę i pojawiało się na wszystkich produktach SAME. Zmiana logo jest częścią działań w ramach projektu pozycjonowania marki, które obejmują zasięgiem marki Same, Deutz-Fahr i Lamborghini.