Jedną z wprowadzanych zmian jest skrócony rozstaw między zawiasami dolnej i górnej burty oraz nowe zawiasy, dzięki czemu odryglowanie przy umieszczonym ładunku praktycznie nie wymaga siły. Warto wspomnieć, że w nowym rozwiązaniu dalej będzie dostępna regulacja dopasowania burt do siebie. W przyczepach 8, 10 i 12 ton zastosowano teraz sześć zawiasów zamiast dotychczasowych czterech.

Nowym elementem w przyczepach jest dyszel w kształcie litery „Y". Zwiększa on obszar manewrowania (większy dystans od koła ciągnika do zaczepu) i skrętu.

- Zmiana została podyktowana sugestiami klientów. Ten dyszel to produkt naszej firmy, mamy na niego homologację - mówi Jarosław Łuczak, dyrektor handlowy firmy Zasław. Nowe elementy w przyczepach to również grubsze śruby w mocowania stelaża plandeki oraz zastosowanie dwóch sworzni wywrotu skrzyni.

Zmiany na razie dotyczą przyczep o tonażu 10 i 12 ton. Wkrótce do oferty wejdą również dłuższe przyczepy (5,2 m) o ładownościach 12 i 14 ton.