Zdaniem Tomasza Szczęsnego, dyrektora sprzedaży John Deere Polska, w Polsce występuje ogromne zróżnicowanie gospodarstw rolnych pod względem: wielkości, powierzchni, profilu produkcji oraz ukształtowania terenu, dlatego każdy segment mocy ciągników jest przez firmę John Deere analizowany osobno. - Chcemy mieć pewność, że każdy klient znajdzie u naszych doświadczonych dealerów maszynę spełniającą jego oczekiwania – mówi Szczęsny.

- Po analizie danych za miesiąc kwiecień możemy podziękować naszym klientom za rosnące zaufanie w segmentach:
  • powyżej 200 KM – John Deere zajął drugą bardzo mocną pozycję na rynku;
  • 161-200 KM – marka nasza umocnił swoją trzecią pozycję na rynku w tym segmencie mocy;
  • 131-160 KM –  John Deere jest niepodważalnym liderem. Co czwarty nowy ciągnik o mocy od 131 do 160KM jest marki John Deere;
  • 101-130 KM – nowe ciągniki John Deere zostały przez klientów docenione najbardziej. Jest to zatem kolejny segment mocy ciągników, w którym John Deere jest najbardziej popularną marką.

Podsumowując dane SAMAR za kwiecień 2011 r, nowe ciągniki John Deere o mocy powyżej 100 KM były wybierane najczęściej. - Pragniemy serdecznie podziękować wszystkim klientom za zaufanie i docenienie wysokiej jakości maszyn naszej marki oraz ponad 10-letniego doświadczenia dealerów John Deere w Polsce – mówi Szczęsny.

Jednocześnie dodaje, że decyzje klientów o zakupie nowego John Deere’a będą przez nich jeszcze bardziej docenione po kilkunastu latach, podczas odsprzedaży używanej maszyny John Deere. Potwierdzają to wysokie ceny używanych ciągników John Deere na rynku wtórnym.

Podsumowując dane z rocznej (V 2010 – IV 2011) rejestracji ciągników wszystkich marek, widzimy, że John Deere jest na drugiej pozycji z liczbą 2040 sztuk – tj. o 143 ciągniki mniej niż New Holland.

W analogicznym okresie na trzecim miejscu uplasowała się marka MTZ (1817 sztuk), na czwartym Zetor (1767 sztuk), a na piątym – Deutz-Fahr (1012 ciągników), na szóstym - Case (998 sztuk).