Uniwersalny ciągnik nawiązuje m.in. do produkowanego w latach 90. modelu 3512 ale ma kilka ważnych modyfikacji. Traktor ma rozbudowaną hydraulikę – dwie pary wyjść hydraulicznych, standardową pompę o wydajności 26 l/min. (opcjonalnie 45 l/min.), a tylny TUZ charakteryzuje się udźwigiem wartości 2400 kg.

Ważnym elementem jest również wyposażenie w przednie koła napędowe. Kabinę zastąpiono ramą ochronną z daszkiem.

Silnik pozostał ten sam – 3-cylindrowy Perkins 1103 D-33, lecz jest dostosowany do spełnienia normy spalin Stage 3A. Za podawanie paliwa do cylindrów odpowiada mechaniczny układ wtrysku paliwa. Jednostka generuje 50 KM mocy znamionowej.

Przekładnia jest mechaniczna bez synchronizacji z 8 biegami do przodu i dwoma wstecznymi. Wał odbioru mocy jest załączany dźwignią i może pracować w jednym zakresie – 540 obr./min. Ciągnik ma w standardzie szerokie ogumienie – z tyłu założono opony 16.9R30, natomiast z przodu znajdują się koła w rozmiarze 11,2R24 (opcjonalnie przód: 9,5R24; tył: 14,9R28 lub 12,4R32).

Oprócz wymienionych elementów wyposażenia dodatkowego, ciągnik może mieć także przedni TUZ, drugi układ pneumatyczny i górny zaczep transportowy, przednie i tylne obciążniki oraz błotniki przednich kół.

Podobał się artykuł? Podziel się!