- W rozpoczętej niedawno pierwszej fazie produkcji, będą stosowane przekładnie wykonywane na licencji Massey Fergusona, a więc inne od tych które będą później stosowane – mówi Marek Włodarczyk z Pol-Motu Warfama. – Są to proste przekładnie 12/4 bez rewersu z półbiegiem załączanym przyciskiem – dodaje.

Włodarczyk dodaje, że przekładnie tureckiej Hemy, które stosuje m.in. Valtra, będą montowane w dalszych fazach produkcji. Dokładna data nie jest jeszcze znana, ale będzie to raczej w bieżącym roku. Nowe przekładnie 12/12 typu powerschift, będą miały rewers mechaniczny, opcjonalnie powershuttle z bezsprzęgłową zmianą kierunku jazdy.

Firma planuje również rozpoczęcie własnej produkcji kabin, która będzie prowadzona w lubelskich zakładach. Pierwsze kabiny powinny pojawić się już w pierwszym kwartale br. Projektów jest kilka – kabiny mają być komfortowe, sześcio- i czterosłupkowe. Do tej pory kabiny dostarczała polska firma – Koja Smolniki.

Kupujący będzie miał spory wybór foteli – od amortyzowanych mechanicznie do Gramerów z amortyzacją pneumatyczną i hydrauliczną.

Podobał się artykuł? Podziel się!