Wyjaśnienie Spółki Ursus


Tak, pierwsza naprawa ze względu na brak fachowości Dealera - Serwisu CHU Dojlidy dosyć długo trwała. Chciałbym przy tym zaznaczyć, że spółka rozwiązała z tą firmą umowę dealerską. Dopiero podjęte działania przez serwis Spółki Ursus zakończyły tę naprawę. Ten ciągnik wyprodukowany był w Ursus Warszawa , a my w ramach zawartej umowy przejęliśmy obowiązki napraw gwarancyjnych .

Ciągnik po naprawie działał prawidłowo , mimo to jego użytkownik i „nasz " Dealer CHU Dojlidy zgłosili kolejną usterkę, którą była głośna praca skrzyni biegów . Z tego powodu ustaliliśmy termin ponownej naprawy. Tak odległy termin / 2 miesiące / był ustalony z właścicielem , gdyż musiał dokończyć pewne prace w swoim gospodarstwie. W naszej opinii ciągnik był sprawny i bez problemu można było wykonywać nim wszystkie prace. Mimo iż działanie skrzyni biegów nie odbiegało od normy, postanowiliśmy wymienić dodatkowo parę kół zębatych. W tym celu zabraliśmy ciągnik do naprawy w firmie Traktor-Serwis w Lublinie.

Naprawa ciągnika Pana Jabłońskiego w Firmie Traktor-Serwis cały czas była monitorowana przez nasz serwis fabryczny. Po naprawie ciągnika w Fabryce Ursus została sprawdzona skrzynia biegów na urządzeniu Hofman, dodatkowo przeprowadzono test ciągnika na rolkach i hamowni.

Skoro ciągnik był naprawiamy u dealera o czym jego właściciel ciągnika dokładnie wiedział powinien zgłosić swoje zastrzeżenie do firmy, która aktualnie naprawiała ciągnik i z którą miał bezpośredni kontakt telefoniczny. Gdyby występowały jakieś problemy to oczywiście serwis fabryczny Spółki zareagowałby, ale żadne problemy nie zostały zgłoszone.

Właściciel ciągnika nie przedstawił wszystkich okoliczności opisanych w piśmie odmawiającym gwarancję pismo w załączeniu. Sytuacja wyglądała następująco. Pan Jabłoński był bardzo niezadowolony i zdziwiony po odebraniu sprawnego ciągnika ponieważ chciał go zareklamować i wymienić na nowy. W tym celu ponownie wezwał serwis zgłaszając usterkę wypadania biegów.

W obecności pracowników serwisu nie mogąc zademonstrować usterki którą zgłaszał, w desperacji przywiązał swój ciągnik liną do drzewa rozpędzał się i próbował go uszkodzić - rozerwać swój ciągnik. Z tego powodu czyli niewłaściwej eksploatacji została zabrana gwarancja na ciągnik o czym poinformowaliśmy Pana Jabłońskiego pismem. Myślę, że wcześniejsze usterki mogły być też związane z taką niewłaściwa eksploatacją.

 

Wyjaśnienia dotyczą sprawy opisanej w artykule „(Nie)Sprawny ciągnik". Przeczytaj całość.

Podobał się artykuł? Podziel się!