W trakcie prezentacji Ursus Rally Teamu, która miała miejsce w siedzibie Pol-Mot Holding SA w Warszawie, zaproszeni goście oraz dziennikarze mogli osobiście poznać załogę, która będzie się ścigała w barwach Ursusa.

- Sponsoring teamu rajdowego jest elementem szerszych działań marketingowych mających za zadanie odświeżenie oraz wzmocnienie marki Ursus – powiedział w trakcie konferencji Karol Zarajczyk, wiceprezes, dyrektor finansowy Pol-Mot Warfama SA. – Mam nadzieję, że dzięki przyszłym sukcesom naszego rajdowego teamu, brend Ursusa ponownie wypłynie na szerokie wody – dodał Zarajczyk i jednocześnie zapowiedział, że dla tego zawodnika który będzie lepszy w klasyfikacji generalnej w tym sezonie rajdowym, spółka na kolejny sezon przygotuje auto R2 zbudowane na bazie Skody lub Peugeota.

Główną atrakcją wieczoru był pokaz aut rajdowych z nowym logo Ursus Rally Team, które od tej pory będzie stale towarzyszyć zarówno zawodnikom, jak i wszystkim sympatykom rajdów.

Ursus Rally Team stanowią dwie załogi: Tomasz Smorawiński z Radosławem Banachem oraz Paweł Suchorzebski z Lechem Kaczmarkiem. Obaj kierowcy jeszcze do zeszłego roku startowali w rajdach amatorskich, w tym w cyklach: BMW Challenge, Super Oes Poznań czy Puchar Rallyland WRC. Od tego roku postanowili jednak zrobić krok na przód – po pierwsze kilka szybkich startów w Rajdowym Debiucie 3 Ligi dla zdobycia niezbędnych punktów do licencji R1, a następnie starty w Rajdowym Pucharze Polski.

Załogi wystartują samochodami BMW 318 is. Za ich przygotowanie do rajdów odpowiada serwis BMW Smorawiński. Partnerami zespołu są: Pol-Mot Warfama S.A., Dealer BMW Smorawiński, Pol-Mot Holding S.A., Pol-Mot Auto S.A.,  Prologus Sp. Z o.o., Bioenergia Invest S.A. oraz nowa marka napojów energetycznych Ursus Energy Drink.