„Farming Simulator 2013: Edycja Ursus" to najnowsza wersja jednej z najbardziej popularnych gier symulacyjnych na świecie. Gra, to efekt współpracy Ursusa oraz CDP.pl z grupy CD Projekt.

-Ursus to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek ciągnikowych nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. W związku z rozszerzeniem profilu produkcji na pozostałe maszyny rolnicze postanowiliśmy razem z naszym nowym partnerem, czyli firmą CDP.pl stworzyć nowy symulator w oparciu o ciągniki i maszyny rolnicze produkowane w naszych zakładach. Jest to kolejny krok w kierunku realizacji globalnej strategii marketingowej dotyczącej promocji marki zarówno na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że dzięki takim zabiegom Ursus odniesie sukces na zupełnie nowym dla nas rynku gier komputerowych - powiedział Karol Zarajczyk, wiceprezes zarządu Ursus S.A.

W opinii Zarajczyka wirtualny debiut Ursusa to nie tylko źródło nowych przychodów dla Spółki, ale również kolejny sposób na niestandardową promocję marki oraz szybkie i skuteczne dotarcie do najmłodszego pokolenia rolników.


„Farming Simulator" to jedna z najbardziej popularnych gier z gatunku symulatorów. Łącznie, na świecie, sprzedano ponad 3 mln gier z tej serii. Teraz, dzięki sile marki Ursus i doświadczeniu CDP.pl nowy, polski dodatek ma szansę dotrzeć do zupełnie nowych klientów. „Farming Simulator 2013: Edycja Ursus" powinien zainteresować również wiernych miłośników serii, którzy dostaną w nim do dyspozycji wiernie odwzorowane maszyny spod znaku Ursusa, łącznie z modelami historycznymi.

- Symulatory to bardzo szybko rosnący segment gier na naszym rynku. Tylko CDP.pl sprzedał w czwartym kwartale ponad 100 tys. gier z tego gatunku. Ten bardzo silny wzrost w stosunku do poprzednich okresów wpisuje się w ogólnoeuropejski trend - powiedział Michał Gembicki, członek zarządu CDP.pl. - Jesteśmy bardzo zadowoleni, że taki produkt, w dodatku wykorzystujący jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek i modele kultowych traktorów zaprojektowanych i produkowanych w Polsce trafi już niebawem do naszej oferty - dodał Gembicki.

Jednym z atutów gier z serii „Farming Simulator" jest realizm idący w parze z przystępnością rozgrywki. Gracze oczekują, aby gra maksymalnie odwzorowywała prawdziwe warunki, cenią też fakt, że pojawia się w nich prawdziwy sprzęt rolniczy producentów, którzy licencjonują swoje marki.

Gra trafi do sklepów już na wiosnę. Premiera ma mieć miejsce na najbliższych Targach Techniki Rolniczej Agrotech w Kielcach. Już dziś gra jest dostępna w przedsprzedaży. Gra ukaże się w trzech edycjach: w wersji podstawowej „Farming Simulator 2013" z dodatkiem „Ursus" w cenie 99,99 zł, jako sam dodatek w cenie 39,99 zł oraz w wersji kolekcjonerskiej w cenie 179,99 zł.