Klienci firmy Case IH, użytkujący systemy rolnictwa precyzyjnego AFS (ang. Advanced Farming System), mogą teraz liczyć na dodatkowe wsparcie ze strony producenta. Centrum Wsparcia AFS będzie służyło wyspecjalizowaną pomocą właśnie w tej dziedzinie. Pomoc ma być dostępna przez 24 godz. na dobę, przez 365 dni w roku.

Dzwoniąc pod wskazany numer, użytkownik AFS będzie mógł zasięgnąć porady lub zgłosić problem. W zależności od jego złożoności, specjalista może udzielić wskazówek przez telefon, lub zaproponować wsparcie serwisu. Pomoc dotyczy wszystkich rozwiązań AFS – od monitorów do technologii naprowadzania, od odbiorników do kontroli sekcji.


- We współpracy z autoryzowanymi dealerami Case IH Centrum Wsparcia AFS wyznacza nowe standardy w zakresie oferowanej przez Case IH pomocy w kwestiach związanych z systemami rolnictwa precyzyjnego Case IH AFS – wsparcia wymaganego przez dzisiejsze zaawansowane technologie – mówi Uli Sommer, Case IH AFS product manager. - Dzisiaj, kiedy klient zatelefonuje do Centrum Wsparcia AFS, zostanie połączony z mówiącym w jego języku inżynierem wsparcia AFS zajmującym się wyłącznie kwestiami z zakresu współpracy technologii rolnictwa precyzyjnego ze sprzętem Case IH – dodaje Sommer.

Z Centrum Wsparcia AFS można się skontaktować pod numerem telefonu 800 702 442 lub adresem e-mail: afssupporteur@caseih.com. - Usługa w języku polskim będzie dostępna od października. Na razie pytania lub problemy związane z AFS należy zgłaszać zwyczajnie do serwisu – informuje Piotr Matyjasik z Case IH Polska.