John Deere zakończył sprzedaż w 2012 roku z ogólnym wynikiem 2673 zarejestrowanych ciągników (dane IBRM Samar). To dało trzecie miejsce na podium za New Hollandem i Zetorem.

Trzecie miejsce daje duże powody do zadowolenia, tym bardzie iż firma uzyskała najlepszy wynik w sprzedaży ciągników dużej mocy - powyżej 140 KM. Ta grupa obejmuje maszyny najdroższe, z najbardziej innowacyjnymi technologiami.

Tomasz Szczęsny, dyrektor handlowy John Deere Polska, uważa że decyzja klientów o zakupie tej grupy maszyn to nie tylko pewność o ich niezawodności, ale też inwestycja w innowacyjne rozwiązania, a także wysoki poziom zaufania dla serwisu i dobrego zaopatrzenia w części zamienne.

- Tendencja wzrostu powierzchni gospodarstw rolnych skłania do wyboru najlepszej maszyny do uprawy dużego areału. Rolnicy wybierając ciągniki John Deere stawiają na sprawdzony, niezawodny i wydajny produkt, który uzupełniony jest o inteligentne rozwiązania w standardowej specyfikacji. Dzięki rozwiązaniom JD Link klient jest w stanie monitorować parametry pracy maszyny 24h na dobę, co ma znaczny wpływ na optymalizację jej wydajności. Wybór ciągnika JD to nie tylko wybór niezawodnej maszyny, ale i wybór profesjonalnego, kompetentnego serwisu i nieograniczonego dostępu do części - uważa Szczęsny.

Producent zielonych ciągników nie zamierza odpuszczać także w niższych segmentach mocy. - Od lat zauważamy ogromny potencjał w segmencie ciągników mniejszej mocy. Już teraz posiadamy szeroki wybór ciągników o mocy do 100KM. W naszej ofercie znajdują się maszyny kompaktowe serii 5E, klasyczne z serii 5M, 5G oraz premium serii 5R - mówi dyrektor handlowy.

- John Deere jest jednym z nielicznych producentów, oferujących własne ładowacze czołowe, które stanowią idealne dopełnienie oferty. Co roku nasza gama produktów zwiększa się o kolejne pozycje. W roku 2012 nowością na rynku stał się 4 cylindrowy ciągnik serii 5E a rok 2013 zaowocuje w kolejne nowości - zapowiada Szczęsny.