PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Zasław: mobilny serwis naprawi awarię na miejscu

Zasław: mobilny serwis naprawi awarię na miejscu

Autor: farmer.pl/K.Hołownia

Dodano: 08-07-2013 11:50

Tagi:

Z początkiem lipca z firmy Zasław wyruszył w Polskę specjalnie wyposażony samochód serwisowy. Pojazd z wykwalifikowanymi mechanikami służy serwisowi i naprawom przyczep i naczep w dowolnym miejscu.



Mobilny serwis wyjechał z fabryki z Andrychowa 1 lipca br. Porusza się po kraju, a nawet po za granicami, gotów na wezwania pomocy użytkowników przyczep i naczep Zasław.

Samochód jest wyposażony w specjalną zabudową warsztatową z profesjonalnymi narzędziami i urządzeniami dedykowanymi do serwisu przyczep i naczep.

-Auto jeździ po kraju i za granicą. Jest naprawdę bardzo dobrze wyposażone i serwisanci mogą rozwiązać wiele problemów. Kwestia dojazdu, ale jeśli komuś przydarzy się awaria i ma zapłacić za ściągnięcie sprzętu, a później często jeszcze dochodzi długi czas oczekiwania na naprawę w serwisie, to myślę, że nasze rozwiązanie jest bardzo ciekawe - mówi Jarosław Łuczak, dyrektor handlowy w firmie Zasław.

Łuczak zapewnia, że auto jest wyposażone w profesjonalny sprzęt, który pozwoli wykonać różnego rodzaju naprawy. Wymiana kół, wyważenie ich, naprawa pneumatyki, spawanie, a nawet lakierowanie - to tylko kilka przykładów czynności, które może przeprowadzić mobilny serwis.

- Widzimy, że nasz mobilny serwis sprawdza się, ma dobre opinie i mamy już zamiar kupić drugie, trochę mniejsze auto serwisowe, które wyjeżdżałoby do drobniejszych problemów - dodaje Łuczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (5)

  • mateo432 2013-12-28 15:32:50
    Firma ZASŁAW chwali sie tradycją ale produkuje jak za PRL.Przyczepy 14 ton porażka sypiące zboże wadliwy profil zwijania plandeki wżer w siłowniku .W momencie reklamacji twierdzą, że przyczepy odebrałem sprawne bo przyjął je dealer a ja podpisałem protokół.Zamówiłem profil podając numer fabryczny to przysłali o 40 cm. krótszy ,fakture wystawili o1,2 m dłuższy.Poco im te wszystkie certyfikaty jak klienta mają w D!!!!.



    je dealer a ja podpisałem protokół
  • kalfas 2013-07-09 10:14:24
    Kolega od 14tonowych może trafiłeś na niewłaściwą osobę, albo dealer który Cię obsługuje zwodzi Cie za nos bo tak często bywa a firma produkująca nic o tym nie wie.
    Nie ma to jak bezpośrednio zadzwonić do fabryki sam coś o tym wiem, okazało się że dealer nawet nie założył zgłoszenia.
  • Bruno 2013-07-08 15:45:38
    Niedawno zakupilem dwie zaslawki, przywiezli na podwórko. Okazalao sie ze są wadliwie osadzone silowniki. Wystarczyl telefon do handlowca, który mi sprzedal te przyczepy.
    Prawda nie naprawili tego na następny dzien ale i bez mobilnego serwisu naprawa poszla bardzo sprawnie
  • bero 2013-07-08 15:02:46
    Powiem wam że nie pomoże mobilny serwis jak podejście w firmie się nie zmieni. Ja miałem okazję się o tym przekonać, wyciągnąć od nich coś na gwarancji ciężki temat. Mam od nich cztery przyczepy 14 ton wiem co mówię
  • znafca tematu 2013-07-08 12:34:14
    Inne firmy od dawna mają mobilny serwis i w zasadzie to ciężko się chwalić,czymś co jest obecnie przyjęte za standard.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.225.32.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!