Przyczepa skorupowa to produkt przeznaczony do pracy w najcięższych warunków panujących w rolnictwie. Nowość marki Zasław ma być odpowiedzią na coraz częstsze pytania o tego rodzaju pojazd – w szczególności od klientów posiadających duże gospodarstwa.

Skrzynia przyczepy została wykonana z najwyższych gatunków stali: podłoga z blachy DOMEX 700MC o grubości 5 mm, ściany boczne DOMEX 400MC o grubości 4 mm.
Skrzynia charakteryzuje się konstrukcją zbieżną ułatwiającą wyładunek materiałów klinujących (przód – 2125 mm; tył: 2200 mm). Przednia ściana posiada funkcjonalny wziernik umożliwiający kontrolę załadunku przyczepy.

Producent przewidział dwa warianty nowej przyczepy skorupowej: 24 m³ i 33 m³. Standardowo kubatura skrzyni wynosi 24 m³, natomiast istnieje możliwość zamontowania nadstaw o wysokości 600 mm co zwiększa kubaturę do 33 m³.

W standardowym wyposażeniu zamontowano takie elementy jak: klapa hydrauliczna z otworem zsypowym (producent zapewnia, że istnieje również możliwość zamontowania klapy tylnej lub klapo-drzwi) oraz siłownik HYVA. Skorupa ZASŁAW potrzebuje około 26 litrów oleju podczas wywrotu, a zapotrzebowanie siłowników klapy hydraulicznej to 12 litrów.

Ze względu na przeznaczenie konstrukcji do pracy w trudniejszych warunkach, firma wyposażyła nową przyczepę w zawieszenie boogie, z rozstawem osi 1600 mm. Klient posiada dużą swobodę w wyborze ogumienia, bowiem istnieje możliwość zamontowania ogumienia od 550/60R22,5 do 710/50R26,5, a także różne rodzaje dyszle (amortyzowane oleopneumatycznie z regulowaną hydraulicznie wysokością).

W przyczepie skorupowej Zasław znajduje się instalacja elektryczna Aspock 12 V, okratowane tylne lampy, uchylny zderzak tylny i dwuobwodowa pneumatyka firmy Knorr-Bremse z ręcznym regulatorem siły hamowania.

Producent zapewnia również swoim Klientom bardzo praktyczne rozwiązania jak: drabinkę zewnętrzną i schodki wewnątrz skrzyni ładunkowej w standardzie oraz zbiornik do mycia rąk i skrzynkę narzędziową wyposażoną w klucze do kół i trójkąt ostrzegawczy.

Dostępne są również halogeny oraz wyprowadzenia mediów do drugiej przyczepy, osie skrętne, plandeki oraz hydrauliczne stopy podporowe. Podobał się artykuł? Podziel się!