Rama nowej konstrukcji wykonana jest ze stali o podwyższonej wytrzymałości (gat. S355J). Wszystkie elementy stalowe przed spawaniem poddawane są procesowi czyszczenia na śrutownicy, przy czym proces ten prowadzony jest ponownie również po spawaniu. Nakładanie materiałów lakierniczych odbywa się w kabinie - suszarni z zastosowaniem lakierów poliuretanowych PPG.

Układ zawieszenia nowych przyczep stanowią osie oparte na zawieszeniu mechanicznym - parabolicznym. Osie mają homologację do 40 km/h i są wyposażone w system automatycznej regulacji siły hamowania z elementem roboczym w postaci hamulca bębnowego.

W standardzie są instalowane stalowe felgi, na których są montowane nowe opony w rozmiarze 400/60 R 15,5.

Skrzynia ładunkowa cechuje się wewnętrznymi wymiarami 4,5x2,42 m, wysokość burt to 0,5 m. Zastosowana podłoga jest wzmocniona stalową blachą o grubości 4 mm. Zamontowane w przyczepie Zasław burty (grubość 2,5 mm) są otwierane i uchylne z wykorzystaniem centralnego zamka. W tylnej burcie standardowo montowane jest okno zszypowe.

Kolor skrzyni możemy wybrać spośród dwóch opcji Ral: 3004 oraz 6002.

Podobał się artykuł? Podziel się!