Zetor Major 60 to bliźniacza konstrukcja Majora 80. Prosty w obsłudze ciągnik kompaktowy ze sterowaniem mechanicznym, został wyposażony w 4-cylindrowy silnik Deutz z układem wtrysku paliwa common rail i katalizatorem utleniającym DOC. Zmiana jednostek napędowych w ciągnikach Zetor z własnych na Deutza, została wymuszona wejściem w życie kolejnej normy spalin.

Przekładnia i gabaryty ciągnika pozostają takie same jak przy modelu Major 80. Masa własna maszyny to 3165 kg (masa Majora 80 to ok. 3300 kg). Przekładnia Carraro umożliwia poruszanie się z 12 prędkościami do przodu i 12 wstecz. Maksymalna prędkość to 30 km/h.

Pompa hydrauliczna ma wydajność 50 l/min. W standardzie znajdują się dwa złącza hydrauliczne oraz ramiona TUZ wyposażone w haki.  

Opcjonalne wyposażenie obejmuje m.in. obciążniki tylne o masie 142 lub 206 kg, przednie - 270 lub 470 kg, zaczep rolniczy, szersze ogumienie, klimatyzację i dodatkową parę złączy hydraulicznych.

Przedstawiciele Zetora zapewniają o wysokiej jakości produktu potwierdzonej wieloletnia tradycją i pełnym dostępie to części zamiennych o stosunkowo niskich cenach. Gwarancja na ciągnik jest 18-miesięczna, bez limitu godzin pracy.

Zetor Major 60 już trafił do sprzedaży. W wersji podstawowej maszyna katalogowo kosztuje 96 tys. zł netto.

Podobał się artykuł? Podziel się!