Najmniejszy z zaprezentowanych pojazdów – Gator 560 jest przeznaczony dla odbiorców szukających prostego, aczkolwiek wygodnego i funkcjonalnego pomocnika. Ową prostotę można zobaczyć już w samej konstrukcji i rozmieszczeniu poszczególnych elementów, które zostały zaprojektowane w taki sposób aby wszystkie podstawowe czynności serwisowe, użytkownik mógł wykonać sam. Od wymiany płynów eksploatacyjnych, filtrów, po smarowanie elementów zawieszenia czy prostych napraw.

 Producent zadbał też o poprawę bezpieczeństwa, dlatego w nowym Gatorze nie dziwą trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, liczne uchwyty czy siedzisko umieszczone w sposób zapobiegający łatwemu wyślizgnięciu się z kabiny.

 Napęd Gatora 560 stanowi sprawdzony benzynowy silnik V-Twin, chłodzony powietrzem o mocy 20 KM, pozwalający na rozpędzenie pojazdu do 45 km/h. A dzięki niezależnemu zawieszeniu wszystkich kół, uzyskanie takiej prędkości, nawet w terenie, nie będzie stanowiło wyzwania dla najodważniejszych.

- Ten nowy model w naszej rodzinie pojazdów Gator oferuje jeszcze więcej opcji dla naszych klientów – zapowiada Paul Trowman, menadżer ds. marketingu na Europę w John Deere.

 Więksi bracia 590i oraz 590i S4

 Modele serii 590 to przede wszystkim więcej możliwości i jeszcze większa funkcjonalność. Dzięki ładowności całkowitej 362 kg (544 kg dla S4), wzmocnionemu alternatorowi oraz silnikowi o większej mocy, pojazdowi tej serii można powierzyć dużo trudniejsze zadania. Model S4 jest przystosowany do transportu zarówno ładunków jak i osób (4 miejsca siedzące).

 Wspomniany mocniejszy silnik to jednostka dwucylindrowa, rzędowa, o pojemności 586 cm3, chłodzona cieczą i mocy 32 KM, współpracująca z przekładnią CVT. Napęd zapewnia nie tylko bardzo dobre parametry do jazdy w terenie ale również wysoką maksymalną prędkość jazdy wynoszącą 72 km/h.

We wszystkich nowych modelach, duży nacisk położono na wytłumienie drgań, głównie z okolicy silnika oraz nadkoli pojazdu. Nowości już niebawem będą dostępne u polskich dealerów John Deere.