PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Service Team Case IH - obsługa posprzedażna ma znaczenie

Service Team Case IH - obsługa posprzedażna ma znaczenie Dzięki pakietom serwisowym możemy określić koszt eksploatacji maszyny w danym okresie czasu, fot. KW

Autor: Karol Wieteska

Dodano: 26-03-2016 08:30

Tagi:

Nie jest sztuką sprzedać ciągnik, kombajn czy inną maszynę. Prawdziwą sztuką jest zapewnienie klientowi odpowiedniej obsługi serwisowej już po zakupie maszyny i nie pozostawienie go z ewentualnymi problemami samemu sobie. Właśnie dlatego firma Case IH chce oferować swoim klientom pełne wsparcie pozakupowe.



Podczas konferencji prasowej, która odbyła się na targach Agrotech 2016 mieliśmy okazję bliżej zapoznać się m. in. ze szczegółami dotyczącymi pakietów serwisowych jakie oferuje Case IH, będących częścią wspomnianego już Service Team, który przedstawiciele firmy określają mianem swoistego parasola rozpościeranego nad klientem.

Standardowa gwarancja na kupowane maszyny Case IH wynosi 12 miesięcy bez limitu godzin czy bel w przypadku pras, a dodatkowo można ją rozszerzyć nawet o kolejne 24 miesiące dzięki pakietom SafeGuard.

Umowy serwisowe SafeGuard oferowane są w trzech wariantach- Bronze, Silver i Gold.
W ramach podstawowego pakietu Bronze możemy zawrzeć umowę dotyczącą obsługi naszej maszyny nawet przez kilka tys. godzin pracy. W skład tego pakietu wchodzą wszystkie niezbędne części potrzebne do obsługi danej maszyny, materiały eksploatacyjne oraz koszty robocizny.

Pakiet Silver zawiera oprócz obsługi serwisowej dodatkowo rozszerzenie o koszty ewentualnych napraw, a najwyższy pakiet Gold oprócz wspomnianych wcześniej elementów z pakietów Bronze i Silver obejmuje dodatkowo usługę telematyki (śledzenie maszyn, monitorowanie ich pracy).

Najważniejszą zaletą takich pakietów serwisowych jak mówi Piotr Gębski, odpowiadający w firmie Case IH za sprawy serwisu, jest możliwość określenia przez użytkownika całkowitych kosztów eksploatacji maszyny, nawet przez okres do 3 lat, co ma w dzisiejszych, niełatwych dla rolnictwa czasach duże znaczenie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • aNDRZEJ 2017-04-07 23:38:12
    witam
    A na gwarancji napisane jak byk że tarcza sprzęgła ci siądzie nie odpowiadamy wąż ci pęknie nie odpowiadamy,silnik zacznie nierówno pracować za darmo tego nie zrobimy paliwo z Orlenu zatrze ci wtrysk nie odpowiadamy. Pytanie do CNH POLSKA CZY TYLKO W POLSCE JEST TAKA GWARANCJA PRODUCENTA CZY NA ZACHODZIE GWARANTUJECIE INACZEJ?
  • dasdas 2016-03-27 20:36:36
    tak jak mówisz nie inaczej
  • absurdbody 2016-03-26 10:24:06
    Z doświadczenia wiem, że zainteresowanie dealera klientem kończy się w momencie przelania pieniążków za maszyny na konto sprzedawcy. Później człowiek jest traktowany jak natręt. Niestety to dotyczy wszystkich trzech firm z jakimi miałem do czynienia, szkoda ale myślę że zmieni się to kiedy znikną wszystkie PROW-y i inne programy tak naprawdę psujące rynek maszyn. Wesołych Świąt.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.161.40.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!