Podczas konferencji prasowej, która odbyła się na targach Agrotech 2016 mieliśmy okazję bliżej zapoznać się m. in. ze szczegółami dotyczącymi pakietów serwisowych jakie oferuje Case IH, będących częścią wspomnianego już Service Team, który przedstawiciele firmy określają mianem swoistego parasola rozpościeranego nad klientem.

Standardowa gwarancja na kupowane maszyny Case IH wynosi 12 miesięcy bez limitu godzin czy bel w przypadku pras, a dodatkowo można ją rozszerzyć nawet o kolejne 24 miesiące dzięki pakietom SafeGuard.

Umowy serwisowe SafeGuard oferowane są w trzech wariantach- Bronze, Silver i Gold.
W ramach podstawowego pakietu Bronze możemy zawrzeć umowę dotyczącą obsługi naszej maszyny nawet przez kilka tys. godzin pracy. W skład tego pakietu wchodzą wszystkie niezbędne części potrzebne do obsługi danej maszyny, materiały eksploatacyjne oraz koszty robocizny.

Pakiet Silver zawiera oprócz obsługi serwisowej dodatkowo rozszerzenie o koszty ewentualnych napraw, a najwyższy pakiet Gold oprócz wspomnianych wcześniej elementów z pakietów Bronze i Silver obejmuje dodatkowo usługę telematyki (śledzenie maszyn, monitorowanie ich pracy).

Najważniejszą zaletą takich pakietów serwisowych jak mówi Piotr Gębski, odpowiadający w firmie Case IH za sprawy serwisu, jest możliwość określenia przez użytkownika całkowitych kosztów eksploatacji maszyny, nawet przez okres do 3 lat, co ma w dzisiejszych, niełatwych dla rolnictwa czasach duże znaczenie.