PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

„Serwis Plus” zabezpieczy maszyny po gwarancji

„Serwis Plus” zabezpieczy maszyny po gwarancji

Autor: farmer.pl/K.Hołownia

Dodano: 26-11-2013 14:30

Tagi:

New Holland wprowadza nową usługę „Serwis Plus” obejmującą opiekę serwisową maszyn po rocznym okresie gwarancji.



Wszystkie kombajny, począwszy od serii TC a skończywszy na największej CR, mają możliwość wykupienia ubezpieczenia serwisowego na kolejne dwa lata po gwarancji. Klasyczna gwarancja obowiązuje rok, potem można wykupić opiekę serwisową o dodatkowe dwa lata. Oferta dotyczy również ciągników. Od najmniejszego modelu TD3.5 po największy T9.

- Serwis Plus to przedłużona opieka serwisowa na zasadzie ubezpieczenia. Prawo polskie słowo „gwarancja" definiuje jednoznacznie. Nie wolno go używać gdy za nim kryje się ubezpieczenie kosztów naprawy. Są różne marki które robią to w podobny sposób ale nazywają to gwarancja, co jest określeniem niepoprawnym. My mówimy wprost, że jest to usługa serwisowa na zasadach ubezpieczenia - wyjaśnia Marek Bączyk, szef sieci serwisowej New Holland na Polskę.

Przedłużona opieka serwisowa obejmuje określony limit czasowy (12 lub 24 miesiące) oraz liczbę przepracowanych godzin maszyny. Przykładowo, dla ciągników serii TD5 i T5 wykup ubezpieczenia na okres 12 miesięcy z limitem 1500 godzin na rok to koszt 1930 zł (ceny netto). Jeśli zależy nam na wyższym limicie godzin - do 3000 tys. godzin, trzeba zapłacić 2435 zł.

Ubezpieczenie na dwa kolejne lata po gwarancji z limitem 1500 godzin na rok kosztuje 3860 zł, natomiast z limitem 3000 godz. - 4855 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (6)

  • nall 2014-03-30 21:50:23
    Łatwo jest się z kilkoma targować tylko gożej później o pomoc. Ja juz się przekonałem, teraz wolę zostawić nieco, zaznaczam nieco więcej ale juz wiem za co. Nauczka była bolesna alechyba potrzebna w moim przypadku. Wolę miec kilku dealerow w kolo siebie to sie wszyscy staraja, a jak mi jeden zostanie to bede tanczyl jak zagra, a tego unikam.

    Pozdrawiam wszystkich
  • s 2013-12-15 12:05:45
    Sytuacja na rynku jest taka, że porównywalnych marek jest ful i dilerów każdej z nich też ,a sprzedaż siada. Każdy chce sprzedać, a zyski mają takie, że dużo mogą zejsć z ceny, a i bonusy w postaci przedłużenia gwarancji bezpłatnie można wytargować.Tylko trzeba rozeznać rynek, negocjować z kilkoma na raz, a nie napalać sie na jednego.
  • m 2013-12-15 09:29:00
    kiedyś w bizonach było gwarancji 2 lata a teraz tylk 1 rok (czyli sezon) a potem bujaj się...
  • Lach 2013-12-14 22:10:04
    Szkoda komentować przedmówców.
  • Tomek 2013-11-26 20:30:17
    Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach. Co ten serwis+ obejmuje. Koszt ewentualnych napraw + koszt części. Czy tylko podpięcie komputera raz na pół roku. Jeśli chcą wzbudzić zaufanie, to powinni przedłużyć zwykłą gwarancję,z limitem godzin jak przedmówca napisał, ale oczywiście bez płatnych okresowych przeglądów, bo wymienić olej silnikowy chyba każdy umie
  • Antek 2013-11-26 17:10:32
    W mojej ocenie to New Holland powinien przedłużyć gwarancję na 3-lata bez żadnej dopłaty co najwyżej z limitem mtg.
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!